Studenti Ekonomskog fakulteta u Mostaru kao budući poduzetnici

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru u četvrtak, 14.01.2016. godine, održano je takmičenje studenata u biznis planiranju.


Studenti Ekonomskog fakulteta u Mostaru kao budući poduzetnici 1

Naime, biznis planovi se kreiraju u sklopu predmeta “Osnovi poslovnog menadžmenta“ i isti imaju za cilj pružiti studentima priliku da izraze svoje vlastite ideje koncipirane na njima zamisliv način. Iznad svega se potencira na razvoju preduzetničkih sposobnosti studenata, te njihovom sutrašnjem djelovanju upravo u tom pravcu.

Advertisements

O ozbiljnosti i profesionalnosti projekta govori i činjenica da su današnjoj manifestaciji prisustvovali kako brojni predstavnici medija tako i mnogi eminentni ljudi iz oblasti preduzetništva i menadžmenta,  zvaničnici iz političkog, kulturnog i javnog života koji su ujedno i vršili evaluaciju timova.

Takmičenje je otvorio dekan Ekonomskog fakulteta prof. dr Adil Trgo, te su nakon njega govor održali savjetnik ministra u Federalnom ministarstvu trgovine gdin Aner Begić i viši stručni saradnik za mlade u Ministarstvu obrazovanja nauke kulture i sporta HNK-a gđa Azemina Gubeljić. Studente je pozdravio i poželio im sreću u daljnjem radu zastupnik u Federalnom parlamentu BiH gdin Salmir Kaplan. Ispred reda poslovnih partnera i prijatelja Fakulteta, skupu se obratio Filip Lasić – Poslovni centar SPARK.

Studenti Ekonomskog fakulteta u Mostaru kao budući poduzetnici (2)

Advertisements

Nakon toga je uslijedilo dvosatno predstavljanje timova i njihovih biznis ideja pod vodstvom više asist. mr. Irme Dedić koja je ujedno i zaslužna za provođenje cijelog projekta. Studenti su na kraju itekako opravdali svoj uloženi trud i rad te zadovoljili kriterije članova žirija u potpunosti.

Manifestacija je završena proglašenjem tri najbolja tima, gdje se po ocjenama žirija (koga su sačinjavali: Nevzet Sefo – agencija REDAH, Alisa Gekić – Udruženje za poduzetništvo i posao LiNK Mostar, Amna Popovac – poduzetnica, Irma Maksumić – marketing agencija Reunion, Filip Lasić – poslovni centar SPARK i Marin Bago, Udruženje za zaštitu potrošača FUTURA) najviše istakao i prvo mjesto zaslužio tim specifičnog naziva  „The White Onion“. Prva tri mjesta će svakako biti nagrađena vrijednim nagradama koje su isti zasigurno i zaslužili.

Ovaj projekat je samo jedan od primjera uspješnih projekata usmjerenih na izgradnju studenata kao budućih nosioca različitih funkcija kako u privatnom tako i u društvenom životu. Zbog toga smo uvjereni da će institucije obrazovanja i nauke i dalje djelovati u smjeru poticanja naših budućih akademskih građana.

(STUDOMAT.ba)