UNMO: Studenti realizovali kampanju „1001 osmijeh“

Kampanja pod nazivom „1001 osmijeh“ je kampanja koju su radili studenti druge godine Ekonomskog fakulteta u Mostaru pod mentorstvom prof. dr. Veldina Ovčine i asistentice na predmetu marketing Lejle Škaljić.


1001 osmijeh

U sklopu Dana otvorenih vrata na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru, studenti druge godine Ekonomskog fakulteta su se potrudili da na drugačiji način pristupe ovom događaju, te time svojom kampanjom „1001 osmijeh“ doprinesu količini pozitive ovom događaju.

Tim čine studenti: Suljić Selma, Muratspahić Anela, Gosto Samra, Mušinović Mensud zajedno sa predstavnikom tima Aldinom Sadikovićem.

1001 osmijeh 1

Cilj kampanje „1001 osmijeh“ je promovisanje i ukazivanje važnosti mentalnog zdravlja studenata i tinejdžera, odnosno stvaranje zdravog društva. Studenti su predstavili fakultet kao vid stvaranja zdravog društva današnjice.

Kampanja je djelimično realizovana na „Danu otvorenih vrata“ Univerziteta gdje su na interesantan način pridobili pažnju prisutnih.

Smijanje izlučuje hormone koji nas čuvaju od štetnih uticaja okoline. Zanimljiva činjenica jeste da smijanje jača naš imuni sistem, pa ako dođemo u dodir s virusima, bakterijama, ili klimatskim neprilikama možemo se lakše od njih odbraniti prirodno, jer smo otporniji.

1001 osmijeh 2

U sklopu kampanje studenti su stavili i kartonsku kutiju nominovanu kao „kutija koja guta brige“ u koju su prisutni ubacivali papir na kojem su prethodno napisali svoju najveću brigu. Čin ubacivanja poruke u kutiju se metaforički može predstaviti kao čin „skidanja tereta“ i samog priznanja da neki problem postoji. Svakodnevno smo suočeni s nekim problemima i ovim putem prisutne su pozvali da se oslobode problema na specifičan način i da njihova magična kutija „proguta“ isti. Nakon ubacivanja brige u kutiju, prisutni su dobijali komplimente od naših studenata u cilju izmamljivanja osmijeha osmijeha kod prisutnih.

1001 osmijeh 3

 Nakon što su prisutnima izmamili osmijeh na licima, podijelili su certifikate za osmijeh na kojima su bile ispisane motivacione poruke. Studenti su izjavili da su svjesni da ovaj problem svakodnevno „ubija“ mlade, često se mladi (kao i stariji) zatvaraju u sebe i socijalizacija je svedena na minimum. U narednom periodu će nastojati da širu javnost upoznaju s njihovom kampanjom, i nastojati će osvijestiti mlade kao i one starije o ovom problemu.