Studentsko zdravlje: Hodanjem do vitke figure

Da biste hodanje koristili kao dobru tjelovježbu koja će vam pomoći da smršate, izgradite mišiće i nabijete kondiciju, ne morate svakodnevno hodati kilometrima.


hiking
Foto: Envato

Da biste hodanje koristili kao dobru tjelovježbu koja će vam pomoći da smršate, izgradite mišiće i nabijete kondiciju, ne morate svakodnevno hodati kilometrima.

Idućih pet trikova pomoći će vam da iz hodanja izvučete maksimum te sagorite i do 50 posto kalorija više.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

1. Hodajte uzbrdo

Pronađite bilo kakvu uzbrdicu, stepenice, tlo pod nagibom i sagorjet ćete 50 posto više kalorija nego da hodate po ravnom tlu.

Vježbate li na pokretnoj traci, krenite s nagibom od pet stupnjeva, a zatim povećajte do 7 ili 8 stepeni, pri čemu ćete doista osjetiti pojačani intenzitet korištenja mišića. Ako možete, izbjegavajte se držati za rukohvate jer ćete u suprotnom smanjiti učinak hodanja.

2. Povećajte brzinu hodanja

Uspijete li hodati brzinom od oko 126 metara u minuti (oko 2 metra u sekundi), sagorjet će jednaki broj kalorija po prehodanom kilometru kao da trčite.

Hodajte radeći brzinske intervale – hodajte što brže možete 30 do 60 sekundi, a zatim 5 minuta hodajte umjerenom brzinom. Na taj način spriječit ćete umor, a metabolizam će raditi ubrzano i dugo nakon što završite s hodanjem.

3. Koristite ruke

Savijte laktove pod uglom od 90 stepeni i dok hodate, zamahujte rukama iz ramena. Neka taj pokret bude kratak – ako zamahnete rukama previše naprijed, nećete ih moći pomicati dovoljno brzo da sagorite maksimalnu količinu kalorija, prenosi radiosarajevo.ba.

4. Kupite dobre patike

Za hodanje najbolje je izabrati obuću na predjelu tabana obloženu mekanim uloškom, naročito u predjelu pete koji će pomoći u ublažavanju čestih udaraca o tlo. Uz to, kada hodamo stopalo se kreće poput stolice za ljuljanje te se težina s pete prebacuje preko sredine stopala na prste.

To znači da su za hodanje najbolje tene čiji je središnji dio fleksibilan i koje dopuštaju takav pokret te pružaju potporu luku stopala, odnosno tabana (dio stopala koji je kod osoba s ravnim stopalima ravan), gdje je pritisak na stopala tokom hodanja najveći.

5. Koristite štapove za hodanje

Skandinavci već dugo znaju da su štapovi itekako korisno sredstvo za hodanje ako želimo učvrstiti mišiće i smršati te su neizostavno pomagalo pri njihovu slavnom nordijskom hodanju.

Koriste se tako da se njima rade dinamični pokreti naprijed i nazad. Možda će vas drugi prolaznici gledati s čuđenjem, ali ćete sagorjeti 20 do 45 posto više kalorija nego da hodate bez štapova.