Studenti iz Hrvatske osmislili aplikaciju za spojeve nove generacije: ‘Spaja upoznavanje online i uživo’

“Glavna posebnost aplikacije je da se samo spajanje može dogoditi online ili uživo…”

 Studenti iz Hrvatske osmislili aplikaciju za spojeve nove generacije: ‘Spaja upoznavanje online i uživo’

Njihov trenutni plan je izlazak na hrvatsko tržište, gdje im je cilj postati prepoznatljiv brend među mlađom generacijom te se pokazati kao jedna od glavnih aplikacija za spojeve poznata po svojoj inovativnosti.

Iako su aplikacije za spojeve popularne širom svijeta, mladi u Hrvatskoj više vole tražiti ljubav uživo. Pokazalo je to istraživanje prije dvije godine, provedeno na uzorku od 343 studenata na nacionalnoj razini. Prema njemu, mladi Hrvati nemaju interesa za aplikacije za spojeve – samo 8 posto studenata koristilo ih je u trenutku provođenja upitnika. Tim studenata iz Hrvatske iskoristio je takvo razmišljanje mladih te osmislio novu aplikaciju za spojeve koja povezuje online upoznavanja i upoznavanje uživo – Iwi app, piše Večernji List.

Uoči pandemije koronavirusa, Josip Babić s Pravnog fakulteta u Zagrebu, osmislio je aplikaciju za spojeve nove generacije. Potaknut iskustvima svojih prijatelja, pronašao je način kako spojiti aplikaciju s upoznavanjem uživo.

– Ideja je prvenstveno bila potaknuta negativnim iskustvima prijatelja i poznanika, koji su se stalno žalili na svoje dating aplikacije. Uglavnom su pritužbe išle prema tome da spojevi koji se dogode online gotovo nikad ne završe upoznavanjem uživo, ili da su njihove aplikacije usmjerene samo na kvantitetu klikova i korisnika, a ne kvalitetu upoznavanja. I baš na tako jednoj kavi smo započeli razgovor kako bi trebala izgledati neka nova aplikacija, nakon čega ideja više nije izlazila iz glave – ispričao je Josip. – Iwi aplikacija je prva aplikacija svoje vrste koja spaja klasično upoznavanje i „ljubav na prvi klik“- online dating. Prilikom logiranja korisnici odgovaraju na grupu pitanja kako bi stvorili svoj personality profil, što je ključ spajanja s drugima koji dijele slične karakteristike, interese ili hobije. Uz ovakvo profiliranje, glavna posebnost aplikacije je da se samo spajanje može dogoditi online ili uživo, a na koji točno način, možete saznati nakon što preuzmete aplikaciju. Baš zbog tog noviteta nedavno smo prozvani i ‘prvim digitalnim wingmanom’, objasnio je Josip.

Naime, kada aplikacija prepozna da se dva korisnika sa sličnim karakteristikama nalaze u blizini, šalje obavijest korisnicima te se oni zatim mogu odlučiti na upoznavanje uživo. Tako je ova aplikacija i eco-friendly. Za razliku od ostalih aplikacija za spojeve, korisnike potiče da izađu iz svojih kuća te budu u pokretu, predlažući im mjesta za druženja i zelene lokacije, uz slanje poruka o važnosti očuvanja okoliša i osvještavanja opasnosti za prirodu koje se mogu izbjeći na takvim mjestima.

Iako im početak pokretanja aplikacije nije bio težak, kasnije su stvari postajale teže jer je bila potrebna detaljna razrada, prilagodba za tržište, ali i proširenje tima.

– Sve je to normalan dio procesa, i nikad nismo gledali na to kao neki teret, jer je atmosfera u timu takva da smo svi vrlo strastveni prema projektu i prepreke doživljavamo kao izazove da budemo još bolji, otkrio je.

Međutim, kao i brojnim drugim poduzetnicima, pandemija koronavirusa stvorila im je dodatne probleme prilikom razvijanja ove aplikacije, ali je donijela i neke pozitivne strane.

– Sa strane developinga aplikacije i izlaska na tržište nas je usporila, ali nam je isto tako dala više vremena za rad na nekim drugim segmentima. Također, broj korisnika dating aplikacija i interes za njima, posebno novim rješenjima, se znatno povećao, tako da smo dobili još veću bazu povratnih iskustava i medijsku popraćenost, otkrio je.

Njihov trenutni plan je izlazak na hrvatsko tržište, gdje im je cilj postati prepoznatljiv brend među mlađom generacijom te se pokazati kao jedna od glavnih aplikacija za spojeve poznata po svojoj inovativnosti. No, u dugoročnom planu im je i izlazak na europsko tržište, počevši od susjednih zemalja.

– Sredinom 2021. na hrvatsko tržište izlazi prototip aplikacije, te jedva čekamo dobiti vaše prve povratne informacije koje će, uvjereni smo, biti pozitivne, zaključio je Josip.