Ekonomski fakultet u Zenici u subotu je posjetio gosp. Reuf Herić, predsjednik Udruženja privatnih elektronskih medija u BiH i istaknuti biznismen, iza kojeg stoji niz uspješnih projekata.

Cilj posjete jeste ostvarenje saradnje sa studentima master studija na ovom fakultetu, na odsjeku Menadžment preduzeća, radi adekvatnog odabira kanala promocije za potrebe izrade marketing strategija za bh. kompanije Ovako i Klas na kojoj rade studenti pomenutog fakulteta zajedno s profesorom Ovčina Veldinom.

Uz opuštenu atmosferu i otvorenu komunikaciju, gospodin Herić je na bazi vlastitih iskustava upoznao studente sa načinima odabira najadekvatnijeg medija za ekonomsku propagandu, jednu od najčešćih promotivnih aktivnosti.

– Kupac je kralj i tako ga trebamo tretirati. Reklama je jedan od najefikasnijih načina informisanja i podsjećanja potencijalnih kupaca, ukoliko je pravovremeno i na pravi način predstavljena, navodi se u saopštenju iz Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici.

Novostečena znanja će značajno pomoći pri odabiru pravog medija u ovim projektima, a Ekonomski fakultet je još jednom potvrdio svoj kvalitet kreirajući pozitivan ambijent za saradnju stručnjaka iz prakse i svojih studenata, iz koje se dokazano, najbolje uči.

(STUDOMAT.ba)