Cilj posjete jeste ostvarenje saradnje sa studentima master studija na ovom fakultetu, na odsjeku Menadžment preduzeća, radi adekvatnog odabira kanala promocije za potrebe izrade marketing strategija za bh. kompanije Ovako i Klas na kojoj rade studenti pomenutog fakulteta zajedno s profesorom Ovčina Veldinom.

Uz opuštenu atmosferu i otvorenu komunikaciju, gospodin Herić je na bazi vlastitih iskustava upoznao studente sa načinima odabira najadekvatnijeg medija za ekonomsku propagandu, jednu od najčešćih promotivnih aktivnosti.

– Kupac je kralj i tako ga trebamo tretirati. Reklama je jedan od najefikasnijih načina informisanja i podsjećanja potencijalnih kupaca, ukoliko je pravovremeno i na pravi način predstavljena, navodi se u saopštenju iz Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici.

Novostečena znanja će značajno pomoći pri odabiru pravog medija u ovim projektima, a Ekonomski fakultet je još jednom potvrdio svoj kvalitet kreirajući pozitivan ambijent za saradnju stručnjaka iz prakse i svojih studenata, iz koje se dokazano, najbolje uči.

(STUDOMAT.ba)