Tri efektivne i jednostavne tehnike disanja za oslobađanje od stresa

Donosimo vam tri vrlo jednostavne tehnike disanja koje važe za najefektivnije kada je u pitanju oslobađanje od stresa. Svaku od ovih tehnika možete "naučiti" za par minuta i pomoći će vam da se stresa oslobodite gotovo momentalno.


24.12.2018. 15:28

Postoje mnogi načini koji vam mogu pomoći da se oslobodite stresa, ali neki su efektivniji od drugih. Neke tehnike jednostavno su previše zahtjevne za savladati i zahtijevaju mnogo vježbe. Neke tehnike čak mogu izazvati i negativne posljedice i napraviti veći problem od već postojećeg.

U nastavku vam donosimo tri najefektivnije tehnike disanja koje će vas stresa

osloboditi gotovo momentalno.

Smjestite se u ugodnu poziciju, zatvorite oči i počnite obraćati pažnju na svoje disanje. Da li dišete duboko ili “površno”? Ubrzano ili usporeno?

1. Brojanje

Počnite brojati svaki udah i izdah. Ovo će vam pomoći da postanete svjesni sebe i svog tijela i služit će vam kao vrsta meditacije.

– Dok udišete zdrak, postavite jezik na nepca, tik uz zube. Potom dišite kroz nos (pet sekundi uz brojanje od pet do jedan). Zatim izdahnite kroz usta (jezik i dalje držite na nepcima) i brojte do osam. Ponovite. Ovo će vam pomoći da zaista oslobodite zrak iz pluća i opustite se.

– “4-7-8” disanje je tehnika koju poručuje wellness ekspert dr. Andrew Weil. Potrebno je da udišete zrak četiri sekunde, potom zadržite dah sedam sekundi i izdišete zrak osam sekundi.

2. Vizualizacija: Balon

Zrak udišite kroz nos, a izdišite kroz usta. Dok udišete, zamislite da se vaš abdomen “puni” zrakom kao balon. Balon možete zamišljati u svojoj omiljenoj boji, čak i da svakim udahom lebdite sve više i više iznad zemlje. Ova tehnika je zabavna, opuštajuća i omogućit će vam da dišete više dijafragmom.

3. Vizualizacija: Oslobađanje stresa

Dok se koncentrišete na disanje, zamislite kako stres u vašem tijelo dolazi iz nogu, ruku i prsa. Dok izdišete, zamišljajte vrlo jasno kako stres napušta vaše tijelo. Ponavljajte proces što više puta.

Pored tehnika disanja, pročitajte i ove praktične savjete za oslobađanje stresa:

1. Organizujte svoje vrijeme i obaveze pametno.
2. Vježbajte i hranite se zdravo.
3. Dajte si oduška: pogledajte omiljenu seriju, pročitajte knjigu i imajte hobi.
4. Pozitivno razmišljajte i ne shvatajte sve previše ozbiljno.
5. Okružite se pozitivnim ljudima.
6. Probajte i neke alternativne metode poput joge i meditacije.
7. Ako koristite lijekove za ublažavanje stresa, neka to obavezno budu biljni preparati koji ublažavaju stres efikasno, ali ne izazivaju ovisnost.


Muče te ispitna groznica i stres? Alora vam može pomoći da uklonite napetost, date svoj maksimum i postignete najbolje rezultate na ispitima! Posjeti www.alora.ba.

(STUDOMAT.ba)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT.ba
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.