Neki ljudi se u društvenim i poslovnim situacijama snalaze bolje, a neki lošije. Umrežavanje podrazumijeva određena pravila ponašanja na koja je vrlo lako zaboraviti usred nervoze, budući da svaki razgovor koji započinjete može imati utjecaj na vašu karijeru.


Greške su zapravo samo neugodni trenuci koje, uz malo truda, zapravo možete vrlo lako ispraviti. Donosimo pet neugodnih situacija na poslovnim događajima i savjete kako se iz njih izvući…

Prekidanje nečijeg razgovora

Ovo je zapravo dosta nevina greška koja se često događa upravo zbog savjeta koji nam govore da u takvim situacijama moramo biti probitačni i ostvariti kontakt sa što više ljudi. Tako, u pokušaju da slijedimo savjete, upadnemo u klasične zamke. Ako vam se dogodi ovakva situacija, nemojte samo pristupiti i šutjeti. Predstavite se i objasnite kako biste željeli porazgovarati nakon što razgovor završi.

Blokiranje tijelom

Situacija definitivno nije ugodna. Kako biste se vi osjećali da vas neko blokira tijelom prilikom razgovora? Međutim, ukoliko to slučajno učinite, postoji način da to ispravite. Pomaknite se, pozovite osobu u razgovor, izvinite se i zamolite tu osobu da se predstavi.

Shvatili ste da pričate samo o sebi

Činjenica je da ljudi pohode poslovna događanja s jasnom namjerom. Međutim, ljudi ne vole razgovarati s osobama koje vode monologe o sebi. Ako shvatite da radite upravo to, pokušajte neprimjetno završiti rečenicu i drugoj osobi postavite neko pitanje, ali se potrudite da pitanje bude smisleno i pokazuje da ste zainteresovani za tu osobu.

Dijelite primjerke svoje biografije, a niko to ne želi

Nemojte to raditi. Stvarno. Ukoliko nije riječ o sajmu poslova, ovakvo ponašanje je zaista neprihvatljivo. Kako ispraviti štetu? Jednostavno, izvinite se i upitajte možete li to kasnije učiniti mailom.

Rekli ste da ćete se javiti, a niste to zaista mislili

Neće vam se svidjeti svaka osoba koju upoznate na takvim događanjima. Bit će i onih koji će vam se svidjeti, ali nećete imati razloga da im se kasnije javite. Stoga nemojte izgovarati ‘Hvala na vizitki, sigurno ću vam se javiti’ ukoliko to zaista ne mislite. Ako je greška već učinjena, onda ispunite ono što ste obećali. Čak je i kratka, jednostavna rečenica poput ‘Pozdrav, uživao/la sam u sinoćnjem druženju’ bolje rješenje od nejavljanja.

(eKapija.ba)