‘Najbrutalnija’ pitanja na razgovorima za posao

Od 25 kompanija sa 'najsurovijim' pitanjima neke još uvek postavljaju ona koja ne ukazuju na mogući uspjeh potencijalnog kandidata, odnosno pitanja od kojih je odustao i sam Google.

04.01.2014.
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Portal Glassdoor.com je i za proteklu godinu izašao sa listom kompanija koje imaju najteža pitanja na intervjuima za posao. Konsultantske kuće odnijele su pobjedu nad tehnološkim kompanijama poput Facebooka i Google-a koji je poznat po neobičnim mozgalicama koje su im pomagale u izboru najboljih kandidata.

Od 25 kompanija sa ‘najsurovijim’ pitanjima neke još uvek postavljaju ona koja ne ukazuju na mogući uspjeh potencijalnog kandidata, odnosno pitanja od kojih je odustao i sam Google.

Prenosimo neka od pitanja kojima ove kompanije “testiraju” kandidate:

25. Rackspace – Ukoliko tokom 20 posto dana utrošite na obavljanje poslova, a 80 posto na izradu strategije, dajte nam primjer što bi radili sa tih 80 posto vremena.

24.  Caterpillar – Opišite situaciju vašeg sudjelovanja u slučaju ozljede na radu. Kakve vrste je bio incident, kako ste vi doprinjeli rješenju i kako se završila cijela situacija?

23. Guidewire – Kakva je razlika između lojalne i nelojalne konkurencije?

22. Facebook – Kakva je po vama budućnost Facebooka?

21. Informatica – Opišite sebe u tri riječi.

20. Nvidia – Na koliko je sve načina moguće iskoristiti ciglu? Imenujte što je više moguće tokom jednog minuta.

19. Citrix Systems – Koja je uloga PDC emulatora?

18. Sapient – Napišite pseudo-kod za metodu i zatim kreirajte cjelokupnu šemu baze podataka za predloženi scenarij.

17. BlacRock – Kako biste uložili određenu sumu novca u tehnološke divove poput Google/Facebook/Apple/Yahoo/Microsoft? Kakve opcije biste uzeli u obzir – akcije, obveznice…?

16. Microsoft – Šta radite u slučaju kada ne postoji odgovor?

15. Avaya – Koji tip automobila vozite i zašto? Nakon datog odgovora najčešće slijedi i pitanje – S obzirom da postoje brojni kvalitetni rabljeni automobili, zašto vozite nešto što je toliko skupo?

14. Procter & Gamble – Opišite trenutak kada ste morali napraviti nešto što niste željeli.

13. Teach For America – Kako se mjeri uspjeh?

12. Vistaprint – Kako biste pronašli indeks i vrijednost elementa koji nedostaje u nizu od 5.000 brojeva?

11. Paycom – Kako možemo biti sigurni da nećete odustati kad postane teško?

10. HubSpot – Naučite me nečemu.

9. Stryker – Koji tip ljudi vam se najmanje dopada?

8. Google – Koliko ljudi u posljednjih sat vremena koristi You Tube u Singapuru?

7. ZS Associates – Koliko iznosi ukupna površina Boeinga 747?

6. Rolls Royce – Kako biste izgradili motor ‘od nule’?

5. Bain & Company – Dajte mi procjenu prihoda od prodaje karata na Olimpijadi 2012.

4. Gartner – Imate 30 sekundi. Nabrojte što više načina na koji možete upotrijebiti bejzbol palicu.

3. Boston Consulting Group – Ukoliko bi iz vaše biografije uklonio ime, na osnovu koje rečenice bi vaši prijatelji bili u stanju prepoznati da je u pitanju vaš CV?

2. Thoughtworks – Ispričajte nam priču čiji je naslov ‘Zeleni šešir’.

1. McKinsey – Kako biste izračunali godišnju emisiju ugljikovog monoksida električnih vozila u odnosu na ona sa benzinskim pogonom za područje EU?

(business.hr)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.