Kompanija je s gradnjom kompleksa počela u ljeto 2016. godine, a vrata svog novog kampusa otvorit će krajem septembra u Vodnjanu pokraj Pule.
Novi sadržaji
Golemi kompleks, jedini takav u Hrvatskoj, prostire se na ukupnoj površini od oko 17 tisuća četvornih metara, od kojih se oko pet tisuća odnosi na samu poslovnu zgradu. U njoj su brojni moderni sadržaji.
– Projekt se sastoji od glavne zgrade s prizemljem i dva kata ukupne površine 5600 kvadrata, zgrade za privremeni smještaj zaposlenika površine 1900 kvadrata te parkirališta, parka i dva sportska igrališta, košarkaškog i odbojkaškog, kažu u Uredu za odnose s javnošću Infobipa. Ističu kako se u novouređenim prostorima već radi punom parom, a smještajni kapaciteti bit će na raspolaganju zaposlenicima Infobipa koji su zaposleni u inozemnim uredima te tvrtke, a u Vodnjan će dolaziti zbog edukacija, seminara i raznih poslovnih aktivnosti.
Prvi stanari
Uredi za zaposlene su već gotovi te se u njih tijekom srpnja preselilo oko 220 zaposlenika Infobipa, koji su dotad radili na nekoliko lokacija u centru Pule. Riječ je o odjelima istraživanja i razvoja, mrežnim stručnjacima, odjelima ljudskih resursa, marketinga, prodaje, razvoja i upravljanja produktima te poslovnom platformom, stručnoj tehničkoj podršci, financijama i pravnoj službi. U novi kampus su se preselili i svi programi razvoja organizacije i ljudskih potencijala koji su se prije izvodili u nizu unajmljenih prostora u Puli i Vodnjanu.
Lakša komunikacija
U tvrtki napominju da je zgrada koncipirana tako da ima i prostore za slobodno vrijeme, prema uzoru na brojne svjetske sveučilišne organizacije, koji omogućavaju efikasniji timski rad te bolju komunikaciju među zaposlenicima. Osim ureda za zaposlene, u glavnoj zgradi u kampusu su i konferencijski prostori, prostori za poslovnu akademiju, fitness dvorana i podrum.
Svi rekreacijski sadržaji u kampusu su napravljeni za zaposlenike. Cijeli poslovno-rekreacijski prostor koncipiran je kako bi olakšao razmjenu znanja, učenje, stvaranje i inovaciju, što je ključno za uspjeh dinamičnih i agilnih IT organizacija. Iako je jedna od daleko najvećih i najuspješnijih hrvatskih tvrtki – i to ne samo u IT sektoru – Infobip nije osobito poznat izvan branše, ponajprije zato što se bavi procesima koji nisu atraktivni običnim potrošačima.
Foto: Goran Šebelić / CROPIX
Konkretno, njihov bazni biznis je softver za obradu i dostavu poruka za poslovne korisnike pa su im najvažniji klijenti oni poslovni – banke, telekomi, osiguravajuće tvrtke… Kako su im na popisu klijenata i Hrvatski telekom, Vip i Tele2, gotovo je sigurno da je skoro svaki stanovnik Hrvatske koristio ili koristi neko od njihovih rješenja, a prema procjeni Infobipa to vrijedi i za 60 posto svjetske populacije. Surađuju s više od 400 telekoma kao što su Vodafone, O2, EE, Asseco, Softbank, Airtel, ali i Viberom, Zendeskom, Greenpeaceom… Neslužbeno, klijenti su im i Google, Facebook, WhatsApp…
Bave se i SMS te glasovnim porukama, push notifikacijama, emailom, aplikacijama za chat, a proglašeni su najboljom svjetskom tvrtkom za implementaciju takozvanih A2P SMS poruka (A2P, odnosno application-to-person, su poruke koje aplikacije automatski šalju korisnicima).
Uredi po cijelom svijetu
Infobip su u Vodnjanu 2006. osnovali Silvio Kutić i Izabel Jelenić, a danas zapošljava oko 1200 ljudi u više od 50 ureda u više od 40 zemalja svijeta. Središnjica se nalazi u Londonu, a imaju urede i u Parizu, Moskvi, Sydneyju, Mexico Cityju, Vancouveru, Dubaiju, Pekingu, Kuala Lumpuru…
– U 2017. smo potvrdili certifikate ISO 9001 za upravljanje kvalitetom, ISO 27001 za upravljanje sigurnošću informacija, te PCI DSS, koji su razvile svjetske kartične kuće, a jamči da se putem naših sustava na siguran način mogu dostavljati i povjerljivi podaci kao što su PIN-ovi i brojevi kreditnih kartica, istaknula je Martina Dodić, marketing managerica tvrtke.
(Jutarnji.hr)