Iako se ovo nekima čini suludo, tim koji je proveo istraživanje otkrio je da postoje jako dobri razlozi zašto se emotivno vežemo baš za ovaj predmet.

Tvrtka Heinz provela je jedno istraživanje prije nekoliko godina na ovu temu i pokazalo se da je čak 60 posto ispitanika emotivno vezano za jednu šoljicu i uvijek piju iz nje. Njih 40 posto reklo je kako je najdraža šoljica nezamjenjiva, a trećina ispitanika priznaje da bi bili shrvani da im se razbije. Šestina ispitanika naljutila bi se da im netko bez pitanja uzme omiljenu šoljicu. Iako se ovo nekima čini suludo, tim koji je proveo istraživanje otkrio je da postoje jako dobri razlozi zašto se emotivno vežemo baš za ovaj predmet, prenosi večernji.hr.

Kako prenosi Mirror, prvi razlog je osjećaj posjedovanja. Ljudi imaju običaj precijeniti vrijednost stvari koje posjeduju, a to se odnosi i na šoljice.

cup of 1614363610

Drugi razlog je priča koja stoji iza šoljice. Često ih dobijemo na poklon ili kupimo kao suvenir na putovanju, a upravo to izaziva emocije. Neke od njih, ukrašene tekstom ili motivima, mogu inspirirati i nasmijati jer vraćaju uspomene na period kada smo ih dobili, odnosno kupili. Šoljice također volimo zbog toplih napitaka koje sadrže.

Neka istraživanja kažu kako samo stavljanje ruku oko tople šoljice može izazvati pozitivne osjećaje, a pogotovo kada to povežemo s finim aromama kave, čaja ili tople čokolade. Također, većina toplih napitaka u sebi sadrži sastojke zbog kojih često posežemo za svojim šoljicama, primjerice kofein.