Asistent u marketingu (m/ž) – traži se jedna (1) osoba

Uvjeti:

  • minimum SSS (IV stupanj min);
  • aktivno poznavanje njemačkog jezika;
  • odlično poznavanje rada na računaru (odlično poznavanje uredskih aplikacija MS Office);
  • analitička sposobnost, samostalnost i komunikativnost;
  • profesionalnost i odgovornost u radu;
  • izvrsne komunikacijske vještine, profesionalni nastup, poznavanje poslovnog bontona;
  • naglašena radna etika i odgovorno raspolaganje povjerljivim podacima tvrtke;
  • prednost imaju kandidati koji imaju dodatno poznavanje engleskog i/ili francuskog jezika;

Vaši osnovni zadaci:

  • rad na telefonskoj centrali;
  • administrativni i uredski poslovi te opća koordinacija rada ureda i administracije;
  • pripremanje i prilagođavanje dokumenata i izvještaja uz korištenje Microsoft Office paketa (napredno korištenje);
  • sprovođenje promotivnih akcija;
  • pomoć u istraživaju tržišta;
  • komunikacija sa partnerima i eksternim suradnicima;

Specijaliste za obračun plaća (m/ž) – traže se dvije (2) osobe

Uvjeti:

  • minimum SSS (IV stupanj, poželjno VSS)
  • aktivno poznavanje minimalno 2 jezika (njemački, engleski, francuski)
  • odlično poznavanje uredskih aplikacija MS Office
  • profesionalnost i odgovornost u radu
  • naglašena radna etika i odgovorno raspolaganje povjerljivim podacima tvrtke;

Vaši osnovni zadaci:

  • osigurati knjiženje i isplatu mjesečne isplate plaća, točno i u skladu s definiranim vremenskim terminima;
  • pratiti izmjene zakona vezano uz plaće po pitanjima obračuna poreza i doprinosa, kako na plaću tako i na sva druga plaćanja radnicima;
  • pripremati knjiženje i isplatu plaće;
  • osiguravati ispravno knjiženje plaća u skladu s računovodstvenim standardima, zakonima i procedurama;

Nudimo:

  • rad u dinamičnom okruženju i atraktivna primanja
  • mogućnost stalnog stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja
  • rad na velikim i zahtjevnim projektima
  • rad u kvalitetnom i ambicioznom timu
  • korištenje najmodernijih informatičkih tehnologija
  • osigurana je naknada za smještaj i prijevoz (lokacija ureda je Odžak)

Napominjemo da svim pozicijama prethodi obuka. Osobe bez radnog iskustva su također dobrodošle da se prijave!

Molimo sve zainteresirane da svoj životopis pošalju na email jobs@ch-outsourcing.ch. Sve informacije mogu se dobiti na telefon 031 -763 707.

O kompaniji

BH Outsourcing d.o.o. Odžak je sestrinska firma firme CH Outsourcing iz Dietikona, Švicarske, te predstavlja njihov centar za obradu podataka.

Firma ima svoja 3 odjela: obračuni plaća i kadrovska administracija, knjigovodstvo te odjel IT-a. Zbog svojih projekata i proširenja djelatnosti, poseban naglasak u zadnje vrijeme bio je na odjelu IT-a pa je shodno tome taj odjel i najviše rastao. Kreiranje platformi, baza podataka te drugih različitih alata za najprestižnije firme u Švicarskoj, neki su od zadataka koje samostalno obavlja ova kompanija.

Firma trenutno zapošljava 22 mladih ljudi i u potrazi su za novim zaposlenicima za odjel marketinga i obračuna plaća i kadrovske administracije. Zapošljavaju mlade ljude svih profila, srednjeg i visokog obrazovanja bez obzira na struku. Obuka je nužna za sve nove zaposlenike jer se radi o pravilnicima, zakonima u uvjetima Švicarske te nije potrebno nikakvo predznanje u tom dijelu. Svi kandidati moraju aktivno govoriti njemački jezik da bi ušli u uži krug, a dodatno poznavanje engleskog ili francuskog je samo jedna prednost.

– BH Outsourcing zaista pokušava da se istakne među poslodavcima sa odličnim uvjetima, dodatnim osiguranjima te drugim beneficijama za svoje zaposlenike. Naši zaposlenici su vrlo odgovorni i samostalni. Edukacija i osobni razvoj djelatnika kao i inovacije te praćenje trendova su naše glavne vodilje u poslu, navode na kraju iz firme BH Outsourcing d.o.o. Odžak.

(STUDOMAT.ba)