Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru proglašeni su najuspješniji timova na takmičenju studenata u marketing planiranju.


Organizatori takmičenja studenata u marketing planiranju javno su saopštili listu najboljih marketing projekata za akademsku 2016/2017. godinu. U konkurenciji 17 studentskih timova, nagrađeni su projekti koncipirani za FK Velež Mostar (prvo mjesto), Config d.o.o. Mostar, Radio Gradska Mreža (drugo mjesto), Inova Decor, City Televizija (treće mjesto)

Pobjednički tim sačinjava grupa od pet studenata multidisciplinarnog studija Poslovna informatika (Salem Malkić, Abdulah Čolaković, Anes Šehić, Muhamed Islamović i Elvedin Brkan), koja je u proteklom semestru, između ostalog, istražila razloge pasivnosti (neučlanjenost, nedolasci na utakmice) velikog broja osoba koje se smatraju simpatizerima FK Velež; predložila načine promovisanja koji bi na najbolji način, uz pozitivne performanse Kluba i nove pravce poslovanja, predstavili širokom auditorijumu koji je ciljna skupina Kluba; dizajnirali adekvatnu i efikasnu marketing strategiju kojom bi se povećao broj aktivnih članova koji bi se uključili u rad Kluba; kreirali kreativna rješenja direktnog i guerilla marketinga kako bi potaknuli partnere i sponzore koji mogu aktivno stimulisati dalji razvoj Veleža itd.

Nagrađeni studenti nisu krili oduševljenje osvojenim prvim mjestom.

– Zaista sam presretan ostvarenim rezultatom. S velikim žarom i ljubavlju smo radili ovaj marketing plan, te smo kroz ovaj projekat još više ojačali našu ljubav prema Veležu. Ovim smo dokazali da se uz timski rad mogu postići zaista veliki rezultati. Također, istakao bih jako dobru atmosferu prilikom izrade marketing plana i dobru saradnju s upravom Kluba. Nadam se da smo opravdali povjerenje nastavnog osoblja Fakulteta a i Kluba naravno, te da će urađeni projekat koristiti Veležu u budućnosti, kaže Abdulah Čolaković.

Ponosan je bio i Salem Malkić.

– Mnogo uloženog truda i energije je na kraju donijelo i pozitivne rezultate. Ovo iskustvo nam je pokazalo kako svijet marketinga funkcioniše u praksi. Najveći uspjeh našeg projekta jeste taj što će Velež većinu predloženih ideja biti u stanju implementirati bez mnogo sredstava i ulaganja, riječi su Salema Malkića.

Zadovoljstvo nije krio ni Muhamed Islamović.

– Jako mi je drago što se trud i rad isplatio. Maksimalno smo se zalagali da marketing plan za FK Velež uradimo prije svega sa ciljem da pomognemo i osvježimo marketing odjel Kluba sa našim vlastitim idejama. Veliko hvala za sve ljude iz Kluba koji su nam pružili maksimalnu podršku u protekla 3 mjeseca. Mojim kolegama također želim čestitati i zahvaliti se na odličnom timskom radu i zalaganju, rekao je Muhamed Islamović.

Proglašenjem pobjednika zvanično je završila trinaesta manifestacija Takmičenja studenata u marketing planiranju. Marketing projekte sa kreativnim rješenjima, u znak zahvalnosti, organizatori će proslijediti svim partnerima, učesnicima u projektu, za koje su isti i izrađivani.

– Aktivno ćemo pratiti realizaciju studentskih ideja od strane naših poslovnih partnera i prijatelja i radovati se svim pozitivnim pričama koje će uslijediti u narednom periodu, a takvih uspješnih priča tokom proteklih dvanaest godina je mnogo, naglašavaju organizatori manifestacije.

(Novasloboda.ba/STUDOMAT)