TikTok već ima nekoliko izolovanih igara koje lebde okolo.

TikTok je aplikacija za razmjenu videa, posebno popularna među mlađom demografijom, ima više od milijardu aktivnih korisnika i predviđa se da će ove godine ostvariti promet od oko 11 milijardi dolara.

Aplikacija je u vlasništvu kineske firme ByteDance, a prvobitno je pokrenuta 2016. godine prije rebrendiranja i globalnog lansiranja 2017. godine, od kada je eksplodirala u popularnosti do te mjere da nekoliko dana dovodi u pitanje Google kao najpopularniju web stranicu na svijetu.

Sada ByteDance želi da izgradi ono što TikTok radi, a jedan od ciljeva je veliki prodor u igrice. Kako je prvi izvijestio Reuters, TikTok je testirao igre u aplikaciji na vijetnamskom tržištu, s planovima da do kraja godine svoje elemente igre uvede šire u jugoistočnu Aziju. Kineski TikTokeri već neko vrijeme mogu igrati igrice na servisu.

TikTok već ima nekoliko izolovanih igara koje lebde okolo: Zynga Disco Loco 3D je bila prva HTML5 igra koja je razvijena za platformu i lagano je lansirana.

Vidimo ogromnu priliku da dosegnemo novu publiku širom svijeta kroz TikTok-ovu masivnu i neprevaziđenu korisničku bazu, rekao je tada Bernard Kim, predsjednik izdavaštva.

Zynga ima bogatu povijest stvaranja igara koje koriste jedinstvena korisnička iskustva platformi kako bi donijele svježe i zabavne koncepte koji odjekuju kod igrača gdje god i kad god dobiju svoju zabavu.

Još jedan očigledan izvor igara bit će sam ByteDance, koji se u prošlosti bavio pravljenjem više ‘igrivih’ aplikacija poput Party Islanda. Programer je prošle godine kupio gejming studio Moonton Technology, a njegov prodor u igre prati put kojim su krenule mnoge kompanije za društvene mreže.

Zaključak nije da će TikTok raditi igre – na kraju krajeva, već godinama to radi na svom domaćem tržištu. Radi se o tome da kompanija koja stoji iza nje vidi igre kao jedan od velikih načina na koji može uključiti i zadržati svoju ogromnu bazu igrača na platformi.

Neće proizvoditi stvari koje će izazvati vaš RTX 3090, ali, s ovom publikom i trenutnom prirodom platforme, ove će postati neke od najigranijih videoigara na svijetu.