Kako se spremiti za prvi dan na poslu?

Obično kad pomislimo na prvi dan na poslu, preplavi nas more anksioznosti, trnci nervoze počnu igrati po tijelu, javlja ti se bol u stomaku kao i svi drugi grozni, bespotrebni simptomi. Pročitaj ovih 6 savjeta da ti prvi dan prođe bezbolnije!

 Kako se spremiti za prvi dan na poslu?

Prvi dan na poslu zvuči kao stres, gomila stresa koji kruži tvojim mislima i tijelom. Ni jedan početak nije lagan, pa tako ni početi novi posao. To je posao koji ćeš raditi najmanje mjesec dana, pa ne želiš da se svaki dan kući vraćaš sa glavoboljama. Donosimo 6 savjeta koji će da olakšaju da tvoj prvi dan na poslu prođe bez stresa i glavobolje.

Budi aktivni slušalac

Pitaš se „Šta li znači to budi aktivni slušalac?“. Dok provodiš svoje vrijeme prvog dana na poslu, pažljivo slušaj šta ti poslodavac, ali i kolege pričaju. Međutim, nemoj samo klimati glavom, već postavi i ti po neko pitanje. Postavljajući pitanja, daješ doznanja i direktoru i kolegama da ti je stalo do posla i da želiš da učiš i napreduješ, navodi JaPreduzetnik.com.

Budi tačan/na

Pa ne moraš da kasniš baš prvog dana na poslu, zar ne? Kreni ranije od kuće i pojavi se 10ak minuta prije početka radnog vremena na poslu. Ne moraš baš dolaziti pola sata ili sat ranije, ali 10ak minuta je sasvim optimalno. Pored toga, saznaj koliko ti vremena treba do tvoj posla. Pitaš se kako? Pa jednostavno. Nekoliko puta prošetaj, ili ukoliko je posao udaljen, provozaj se do svog radnog mjesta. Na taj način ćeš znati koliko ti je u prosjeku potrebno vremena da dođeš na posao kako ne bi kasnio/la.

Osmijeh

Svi znamo da je prvi utisak bitan. Nasmij se kad se upoznaješ da novim ljudima i rukuj se sa njima. Predstavi se jasno i glasno i nemoj biti sramežljiv/a. Tvoje kolege zapamtiti taj tvoj ulazak prvog dana na poslu. A lijepo je kad nekom ostaneš u sjećanju, zar ne?

Kodeks oblačenja

Razmisli malo o svojoj poziciji na poslu i prema tome odredi svoj kodeks oblačenja. Ukoliko firma ili kompanija u kojoj si se zaposlio/la ima već definisan kodeks oblačenja, dobro ga prouči i poštuj. Ovo je veoma važno jer ponekad naš način oblačenja može odbiti ljude da nam priđu ili pošalje pogrešnu poruku.

Razgovor, razgovor i razgovor

Pričaj sa većim brojem ljudi. Razgovorom možeš saznati jako vrijedne informacije koje se tiču posla i same firme u koju si primljen/na. Većina ljudi voli one osobe koje su druželjubive i spremne za razgovor. Kada prostorija odzvanja od eha kolega sa posla to je znak da se itekako dobro slažu.

Budi od pomoći

Zamisli koliko će te kolege zavoljeti kada im daš doznanja da si tu kada budu trebali nečiju pomoć. Tvoja pedanost poslu i kolegama zajedno sa pozitivnom energijom kojom odišeš su pun pogodak. Kada izgradiš temelj povjerenja i kolegijalnosti, vjeruj mi da ćeš biti omiljeni/na u poslovnom društvu.

Možda te i ovo zanima?