Ispitni rok u toku: Pročitajte šest načina kako da pobijedite stres

Protiv stresa moguće je djelovati naoko beznačajnim stvarima – ovih šest poteza iznenađujuće je jednostavno.


Popijte sok od naranče

Osim što ima sjajan okus, vitamin C kojim obiluje snizuje krvni pritisak i nivo hormona stresa kortizola.

Izmasirajte uši

Laganim trljanjem palcem i kažiprstom prijeđite duž vanjskog ruba uha nekoliko puta gore-dole tokom minute-dvije. Time ćete aktivirati akupresurne tačke koje će vam opustiti mišiće lica i tijela, a i samim usredotočivanjem na masažu skrenut ćete pažnju sa stresa.

Promijenite način (samo)govora

Koliko se često zateknete kako sami sebi govorite “Sutra moram napraviti to, to i to” ili “To moram obaviti danas prije nego što se mogu opustiti”. To zvuči kao zadatak, nešto što ne želite učiniti. Umjesto toga kažite: “Obavit ću to, to i to sutra” ili “Obavit ću to danas prije nego što se opustim”. Jednostavna promjena načina na koji govorite može vam potpuno promijeniti stav.

Otiđite na neko novo mjesto

Prošetajte i nađite novo omiljeno mjesto, promijenite okruženje jer uvijek isto okruženje stvara uvijek isto ponašanje. Mijenjanje navika i okruženja najbolji je način umanjivanja stresa i onemogućavanja nastanka obrazaca ponašanja.

Usporite

Bavite se nečim, ali to činite sporo. Tu može biti riječ o kaligrafiji ili bojankama za odrasle, ali i o nečemu tako jednostavnom kao što je sporo žvakanje hrane ili duboko disanje.

Obavite 10-minutno čišćenje

Rutinsko čišćenje pomaže vam od nereda raščistiti i vlastiti um te se usredotočiti na nešto drugo. Bilo da je riječ o sređivanju dokumenata, radnog stola ili ormara, primite se takvoga kratkog posla osjetite li uznemirenost.


BONUS SAVJETI: Kako smanjiti stres?

1. Organizujte svoje vrijeme i obaveze pametno.
2. Vježbajte i hranite se zdravo.
3. Dajte si oduška: pogledajte omiljenu seriju, pročitajte knjigu i imajte hobi.
4. Pozitivno razmišljajte i ne shvatajte sve previše ozbiljno.
5. Okružite se pozitivnim ljudima.
6. Probajte i neke alternativne metode poput joge i meditacije.
7. Ako koristite lijekove za ublažavanje stresa, neka to obavezno budu biljni preparati koji ublažavaju stres efikasno, ali ne izazivaju ovisnost.

Muče te ispitna groznica i stres? Alora vam može pomoći da uklonite napetost, date svoj maksimum i postignete najbolje rezultate na ispitima! Posjeti www.alora.ba.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.