Gorivo za studente: Ova hrana najviše pomaže u preživljavanju rokova

Pogledajte koje namirnice treba jesti za vrijeme ispitnih rokova - brzo, jednostavno i ukusno.


Tik-tok, vrijeme curi – bliži se kraj akademske godine i kreće ono najgore. Kreću ispiti. Koliko god da vam (ni)je stalo do fakulteta, stalo vam je do toga da završite sa svime i ovo ljeto provedete ne razmišljajući o faksu. Kako bi se to zaista i dogodilo, potrebno je sada stisnuti zube. A to nije lako.

Najgore razdoblje u godini slijedi, ono kada danima ne spavate i na rubu ste snaga, a često nemate vremena za uzeti kratki predah. Čak i da imate vremena za par sati odmora, to vam ne bi bilo dovoljno. Potrebno vam je odahnuti na par dana, a za to sasvim sigurno nećete imati vremena u nekoj skorijoj budućnosti, piše Srednja.hr.

Zato se snalazimo. Snalazimo se kako god možemo i znamo. Nažalost, većina ‘snalaženja’ završi u samo još nezgodnijim stvarima. Posao se odgađa do posljednje minute, a onda najviše pati tijelo. Ne kaže se za bez veze ‘u zdravom tijelu, zdrav duh’. Upravo je to ono što studentima najviše fali – zdravo tijelo.

Nećemo se lagati, kada su ispiti, zadnja stvar na koju se misli jest zdravlje, pogotovo fizičko. Što sad ima veze: bitnije je proći ispiti, pa makar se udebljali (ili smršavili) pet kila, dobili podočnjake ili nešto gore… Naravno da to nije tako – zdravlje je na prvom mjestu. Vjerovatno nećete imati vremena za vježbati ili spavati punih osam sati dnevno, ali na neke stvari možete pripaziti.

Među tim stvarima se svakako nalazi i hrana. Ono što unosite u svoje tijelo je itekako bitno zato što, između ostalog, utiče i na to koliko energije imate i kako se osjećate. Nakon što pojedete vreću čipsa sasvim sigurno se nećete osjećati ni prosječno dobro, a kamoli onako kako trebate u vrijeme ispita (ako to planirate preživjeti). Zato donosimo nekoliko zdravih prijedloga!

Voće

Postoji jedan vrlo dobar razlog zašto rijetko jedemo voće, a i kada ga jedemo, u pitanju su mandarine – jesti voće je naporno. Na stranu to što prvo morate ubosti dobro voće, već i sam proces pripreme. Često ga je potrebno držati u frižideru (ko to još ima?!), pa zatim oprati, a nerijetko očistiti, rezati…

Ali na kraju, sve se to isplati – ako kupite dobro voće, je li. Osim što je voće zaista ukusno, dat će vam energiju potrebnu da se saberete, a nećete se osjećati grozno. Najgora stvar jest kada danima ne jedete nešto normalno, pa vas obuzme onaj grozan osjećaj da je vrijeme za pojesti nešto zdravo. Ako svaki dan pojedete malo voća kao snack, neće doći do toga!

Jogurt

Iz nekog razloga, jogurt uspijeva popraviti i najgoru situaciju. Čak i na dane kad doslovno preživljavate na hrani iz pekare, jogurt uspijeva popraviti. Dovoljno je samo popiti šolju jogurta i život je odjednom ponovno lijep (ili djeluje kao da bi mogao biti lijep). Uz jogurt i drugi burek dana nekako lakše klizi.

Šalu na stranu, jogurt je dobar za sve i svašta, a pogotovo zato što kada ste student, vrlo vjerovatno ne jedete hranu koja je tečna, a ona je ipak potrebna da bi se dobro osjećali. Jedino bolje od ovoga je juha, a to nam je sljedeće na popisu.

Supa iz vrećice

Koliko često čujete da ‘treba jesti na kašiku? Vjerovatno previše. Istina, treba jesti na kašiku, ali… Ko ima vremena usred najveće životne panike ići kuhati supu? Apsolutno niko. Dakle, ako ne studirate doma, nema šanse da ćete jesti domaću supu. Zato je najbolja moguća opcija juha iz vrećice.

Svjesni smo toga da juha iz vrećice nije ni približno dobra opcija koliko domaća supa, ali je najbliže tome. Možete odabrati okus koji želite, a osim toga, postoje neke nove supe koje ni ne treba kuhati – dovoljno je politi ih s vodom iz kuhala i nakon što odstoje par minuta, spremne su.

Čaj

Preživjeti ispite bez kave je gotovo pa nemoguće i ne želimo vam to predložiti kao opciju. Želimo vam predložiti samo da smanjite količinu kafe i ponekad popijete i čaj. Zeleni čaj djeluje na tijelo slično kao i kafa, a nije toliko štetan.

Ako vam se zeleni čaj ne sviđa, možete si napraviti bilo koji drugi. Svaki ima neku svoju funkciju, no koji god da odaberete, sasvim sigurno će vam pomoći da se osjećate bolje i zdravije. Ako ništa, barem šolju kamilice prije spavanja. Da tih par sati bude slatko!


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!