Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Da bismo zapamtili nove informacije, moramo zaboraviti ponešto od onih starih. Paradoksalno zvuči, ali se bez zaboravljanja ne bismo mogli ni sjećati. Zato nije velika tajna da prilikom prezentacije auditorij više zaboravi nego što zapamti.

Brojevi variraju od jedne do druge studije, ali publika otprilike zaboravi negdje između 70 – 90 posto onoga što čuje u tipičnom govoru ili prezentaciji.

Ukoliko prezentirate neki projekat ili poslovni plan potencijalnim investitorima, ove činjenice Vam sigurno smanjuju šansu za uspjehom, posebno ukoliko prezentacija ima mnogo propusta. Međutim, postoje stvari koje možete uraditi kako biste povećali šansu da Vas auditorij bolje razumije i zapamti najvažnije informacije.

Nakon što saopštite najvažnije informacije, uključite ljude u prezentaciju. Dovedite ih u situaciju koja će rezultirati time da ponove naglas ono što ste im Vi ranije rekli. To je odličan trik za pamćenje. Sjetite se samo kako ste vježbali pred svojim prijateljima ili članovima porodice važne lekcije iz raznih školskih predmeta. Uvjerili ste se, zaista pomaže.

Pripremite materijale koji će jezgrovito pojašnjavati najvažnije teze iz Vaše prezentacije. Vizuelizacija informacija i činjenica može biti vrlo učinkovita da biste nešto zapamtili. Budite inovativni!

Izaberite adekvatan prostor. Neka u njemu bude što svježije, ali ne i hladno. Zanimljivo fizičko okruženje i optimalan nivo svjetlosti pomoći će Vam time što neće uspavljivati ljude u prostoriji.

(Poslovni svijet)

Prethodni članakKonkurs Općine Goražde za dodjelu studentskih stipendija u akademskoj 2015/16. godini
Naredni članakPoučna priča o bogatašu i siromahu

STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.