Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Ovo je zapravo vaša prilika da odredite odgovara li vam to radno mjesto, ali i posljednje prilika da zadivite potencijalog poslodavca, pa je ključno postaviti ono pravo pitanje.

Dave Kerpen, izvršni direktor uspješne američke firme Likeable Local pitao je nekoliko svojih prijatelja, također direktora, da s njim podijele svoje viđenje oko toga šta bi bilo pravo pitanje.

Izdvojio je jedno oko kojeg su se svi složili da je najbolji odabir, a ono je “Kako će posao koji ću ja raditi doprinijeti misiji firme?”.

Objašnjava da to pitanje pokazuje samopouzdanje, ali i želju da se posao sagleda iz šireg ugla, što pak ukazuje na inteligenciju.

Dodatak je to što potencijalni kandidat ne traži samo posao koji će obavljati, već nešto što će raditi kao svoj poziv, nešto u što može vjerovati i vidjeti vrijednost u istom.

Od drugih dobrih pitanja, direktori su izdvojili sljedeća “Koji je najveći stres u tom poslu?”, “Kako ste vi započeli s karijerom u tom području?”, “Šta vam je najvažniji kriterij koji očekujete da radnik ispunjava?”.

(BiznisInfo)