UNMO: Studenti Ekonomskog fakulteta realizovali marketing projekat

Mostarski studenti pogledom u prošlost otvaraju vrata ka budućnosti.


Zainteresirani pričom o mjestu lijepih uspomena, studenti Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, odlučili su kreirati marketing projekat za Hotel Buna. Nostalgijom nastoje povratiti sjećanja na osamdesete godine prošlog vijeka kada je Buna (te i sami Hotel) bila jedna od glavnih atrakcija na ovim prostorima.

Advertisements

Iako su rođeni i dvije decenije poslije, saznaju od svojih roditelja, deda i nena/baka, da su to bila vremena kada je sve bilo ljepše, kada su se ljudi više poštovali, družili i stvarali zajedno lijepe uspomene. Pitaju se: „Zar tako nešto ne bi trebali probuditi i kod novih generacija?“

Uz svesrdnu pomoć menadžmenta i zaposlenika Hotela Buna, te uz red, rad i disciplinu uspjeli su kreirati marketing projekat, te snimiti kratak videozapis kojim povezuju prošlost i sadašnjost, te ponosno konstatuju da prošlost itekako može da ima svijetlu budućnost.

Kreatori ovog projekta: Cokoja Emir, Turajlić Melisa, Obad Anisa, Klepo Nejla i Imamović Đana, pozivaju sve generacije, Mostarce, Bosance i Hercegovce, da posjete Bunu i novootvoreni Hotel, kako bi stvorili/osvježili nezaboravne uspomene.

Advertisements


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!