AIESEC je trenutno najveća organizacija studenata koja je prisutna u 124 zemlje. Svrha ove organizacije je oblikovanje mladih lidera, koji će jednog dana imati priliku da isprave greške svojih predaka i oblikuju budućnost koja teži ka napretku.
Prošle godine je stvorena ideja kako da se doprinese marketinškom razvoju Zemaljskog muzeja u BiH kako bi nakon, nadaju se, skorog ponovnog otvaranja, ovaj spomenik historije u Sarajevu imao početne tačke sa kojih može početi svoj ponovni rad.
GLEDAJ STUDOMAT.TV
TVoj vodič kroz studentski život!
15. augusta ove godine, ova ideja je napravila svoje prve korake, nakon što je počeo projekat pod imenom „Newseum“, koji je okupio studente iz Slovačke, Portugala, Njemačke, Italije, Meksika, Turske, Rumunije i Poljske.
U sklopu studentskih razmjena, koje su jedna od djelatnosti unutar AIESEC-a, lokalna kancelarija pomenute organizacije u Sarajevu dovela je 10 praktikanata iz svih djelova svijeta kako bi radili na ovom projektu.
– Ovim projektom želimo početi jednu novu epohu, ne samo za Zemaljski i Historijski muzej BiH, već za sve objekte koji su zatvoreni ili se nalaze u nezavidnom položaju. Mladi ljudi koje dovodimo dolaze sa nekih od najprestižnijih univerziteta u svijetu, dok drugi raspolažu već zavidnim radnim iskustvom na polju marketinga. Treba nam neka svježa energija i ideje koje izlaze van okvira na koji smo navikli kako bi se na njima što više gradilo, kaže Merima Džaferović, predsjednik organizacionog odbora ovog projekta.
U okviru ovog projekta, praktikanti će boraviti 6 sedmica u Sarajevu, a svaki od njih će imati svoj određeni zadatak koji mora ispuniti u pomenutom periodu. Kao dodirnu tačku ovog iskustva, imat će priliku da se upoznaju sa osobljem Ekonomskog Fakulteta u Sarajevu, gdje će dobiti posebnu edukaciju o marketingu kao završni šlif prije nego počnu sa radom.
Pratite AIESEC Sarajevo na zvaničnoj Facebook stranici, gdje možete pratiti obavještenja, ne samo o ovom projektu, već o svim projektima razmjene AIESEC-a Sarajevo.
(STUDOMAT.ba)