Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Koliko nam je elektronska komunikacija olakšala sklapanje poslova i razmjenu informacija, toliko izostanak intonacije i glasa ponekad može pomoći nerazumijevanju. Možda niste uspjeli nagovoriti klijenta da vas angažuje jer nije shvatio tačno šta mu želite reći, a možda je vaš e-mail jednostavno ostavio neprofesionalan dojam, prenosi portal 24sata.hr.

Gramatičke greške, tipfeleri, kriva imena, preopuštena komunikacija, korištenje emotikona, izostanak pristojnog pozdrava i predstavljanja ili možda jednostavno loše napisan mail – sve su to greške koje se događaju sve češće. Toliko često da je urednica portala The Muse podijelila nekoliko savjeta za pisanje boljih poslovnih mailova:

1. Usporite

Da, “inbox”-i su nam pretrpani mailovima, stiže ih više nego što možemo pročitati i na njih odgovoriti, a često je potrebno samo da ispalimo brzi odgovor i damo potrebnu informaciju, ali postoje i mailovi kojima treba pristupiti s malo više pažnje. I službeni mail je komunikacija pa se oko nje potrudite – nađite vremena da razmislite i uobličite misli.