Pet savjeta kako napisati mail kojim ćete sebi povećati šanse za zaposlenje

Neverbalna komunikacija olakšala nam je, ali i otežala sklapanje poslova - evo nekoliko savjeta kako pisati mailove kojima klijenti i partneri neće moći odoljeti.


Neverbalna komunikacija olakšala nam je, ali i otežala sklapanje poslova – evo nekoliko savjeta kako pisati mailove kojima klijenti i partneri neće moći odoljeti. [NASTAVAK]

2. Neka ima glavu i rep

Kad god pišete e-mail koji je važan, formulirajte ga kao školski sastav. A to znači da treba imati uvod, zaplet i rasplet, odnosno prevedeno na jezik poslovne komunikacije – uvod u kojem pozdravljate i predstavljate se, zaplet odnosno odlomak u kojem prelazite na stvar odnosno objašnjavate šta nudite ili šta biste željeli te rasplet odnosno završni odlomak u kojem primatelju kažite šta biste željeli da napravi, predložite vrijeme za sastanak ili telefonski poziv i pristojno pozdravite.

3. Pročitajte i provjerite

Svaki e-mail koji vam je važan pročitajte barem jednom prije nego ga pošaljete. Tako ćete ne samo vidjeti greške u tipkanju nego još jednom provjeriti jeste li tačno napisali sva imena. Neko ko se zove Goran vam sigurno neće biti naklonjen ako mu se obratite s ‘Dragi Zorane’.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT

STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.
X