Volite li jesti grickalice dok gledate filmove? Probajte ove zdravije varijante omiljenih grickalica

Voliš uz film da grickaš nešto, a ne želiš da se debljaš i unosiš u organizam nepotrebne masnoće, prije spavanja? Ovo je nekoliko prijedloga zdravih grickalica kojima možeš zamjeniti one uobičajene, manje zdrave.


Woman at the cinema.
Ilustracija: Envato

Kokice

Da, kokice su ok. Omiljena grickalica uz film može i da ostane omiljena. Kokice od kukuruza imaju malo kalorija, a sadrže vlakna koja su dobra za probavu. Ovdje je bitno da to budu obične kokice, bez putera, sira, ili nekih drugih dodataka. Za dodatni ukus možeš ih posuti nekih začinom koji voliš, prenosi ultra.ba.

Ilustracija: Pixabay

Bademi

Bademi su jako zdravo orašasto voće i pogodni su za grickanje u noćne sate. Bademi sadrže zdrave masti koje pomažu kod mršavljenja (u umjerenim količinama) jer izazivaju osjećaj sitosti. Sadrže i magnezijum, vitamin E, kalcijum, fosfor i željezo. Takođe sadrže i triptofan, aminokiselinu koja podržava san.

Ilustracija: Pixabay

Sušeno voće

Voće je dobro u svakom obliku. Kada se osuši može biti odlična zamjena za grickalice. Izbor u trgovinama je veliki, a može i sam/a osušiti ono što najviše voliš. To mogu biti banane, jabuke, marelice, grožđe, šljive… Ovo su dobre grickalice za svako doba dana, pa tako i za veče uz film.

Ilustracija: Pixabay

Čips od mrkve

Umjesto čipsa od krompira, koji obično sadrži previše masti, možeš da napraviš zdraviju varijantu sa mrkvom. Potrebno ti je neko zdravo ulje (kokosovo ili maslinovo) i začini (ruzmarin, kurkuma, chilli). Nareži mrkvu na tanke ploške i stavi u rernu na 200 stepeni. Ostavi da se peče 10-20 minuta.

Ilustracija: Pixabay

Hrskavi slanutak

Slanutak je jedna od najzdravijih namirnica svijeta. Zbog svojih vlakana, dobar je za zdravlje srca i probavu, a održava i zdrav nivo šećera u krvi. Prženi slani slanutak možeš napraviti sa soja sosom. Pazi samo da ne pretjeraš sa količinom soli ili ulja.

Ilustracija: Pixabay

Čips od kelja

Još jedna zdrava zamjena za standardni čips. Kelj je bogat antioksidantima, vlaknima i omega 3 kiselinama. Takođe sadrži i kalcijum i magnezijum. Ovu namirnicu mnogi ljekari preporučuju zbog mnoštva korisnih supstanci i ona je definitivno zdrava grickalica.

Ilustracija: Pixabay

Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!