UNMO: Završena manifestacija takmičenja studenata u marketing planiranju

Drugog dana takmičenja studenata u marketing planiranju predstavljeno je devet studentskih timova, koji su svoje projekte koncipirali za sljedeća preduzeća/organizacije: Agencija Web Studio, New Marketing Solutions, Sberbank BH, More Screens, Apriori BH, Zajednica aktivnih roditelja Budi Tu, BH Telecom, Intera TP, Global Trade.


UNMO Završena manifestacija takmičenja studenata u marketing planiranju 1

I jučer smo imali priliku da čujemo odlične prezentacije i svjedočimo kreativnim kampanjama i rješenjima direktnog i masovnog marketinga.

Advertisements

– Kao predmetni nastavnik sam maksimalno ponosan na svih 17 timova, na svih 17 projekata i sa zadovoljstvom konstatujem da su studenti  snaga Fakulteta i društva, naša ključna kompetencija.  Ulaganje u njihovo znanje i kompetencije se višestruko vraća, odatle i moj motiv i energija da se ovim mladim ljudima, u saradnji sa svojim asistentima maksimalno posvetim, jer isti priliku koja im se da jednostavno zgrabe i na kraju učine vas ponosnim, izjavio je doc. dr. Veldin Ovčina, organizator i idejni tvorac manifestacije.

Privrednici, partneri u realizaciji projekta, također izražavaju zadovoljstvo učestvovanjem na ovoj manifestaciji.

UNMO Završena manifestacija takmičenja studenata u marketing planiranju 4

Aida Turković, kreativni mentor studenata ispred Sberbank BH ovom prilikom je izjavila:

– Želeći da gradimo harmonične odnose sa našim klijentima, Banka je osmislila novi način komuniciranja sa klijentima kroz koncept Bank@Work koji je tema izrade marketing plana jednoj grupi studenata. Obzirom na dobre prijateljske odnose sa Ekonomskim fakultetom, te da sam i sama bila student navedenog, bilo mi je izuzetno zadovoljstvo učestovati u ovom projektu, te biti podrška studentima u izradi istog. Našim studentima od srca želim sve najbolje, te se nadam da će i u nastavku školovanja imati priliku za primjenu stečenih znanja.

Vlasnik i CEO Agencije Web Studio, Adi Đukić, za naš portal je izjavio sljedeće:

Advertisements

– Bilo nam je zadovoljstvo biti dio projekta Studentskog takmičenja u marketing planiranju Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“. Studenti su marljivo i savjesno radili na izradi marketing plana za našu agenciju, te su uz našu podršku uspješno realizirali projekat uz primjenu inovativnih ideja, odnosno razvili marketing plan, koji su danas prezentirali sa jednakim entuzijazmom sa kojim su ga i stvarali.

UNMO Završena manifestacija takmičenja studenata u marketing planiranju 5

Svoje zadovoljstvo saradnjom u realizaciji projekta pokazao je i Ivan Dragoje, direktor preduzeća Config d.o.o.:

– Studenti Poslovne informatike uradili su marketing plan za naše poduzeće, a u sklopu izrade i obrane marketing projekta u akademskoj 2016./2017. godini. Riječ je o suradnji koja je započela prije nekoliko mjeseci, a kojom smo pomogli mladim ljudima da shvate temeljne odrednice našeg poslovanja te iste prenesu u svoju marketinšku priču. Studentima želimo puno sreće u budućem radu i vjerujemo kako su pred njima vedra budućnost i mnoštvo poslovnih uspjeha.

Najbolji projekti bit će proglašeni u petak, 09.06.,  a kako organizator navodi ključni kriteriji prilikom ocjenjivanja biti će: kreativna rješenja, preporuke za unapređenja, kvalitet projekta i prezentacija istog.

(STUDOMAT.ba)