Studentsko zdravlje: Uz ove savjete ćeš zasigurno prestati pušiti

Danas donosimo par savjeta za sve pušače koji žele prestati sa pušenjem cigareta.


Ilustracija: Envato
Ilustracija: Envato

Ne može se poreći da pušenje može mnogo negativno uticati na zdravlje. To može biti teška navika za savladavanje, ali ti može pomoći da poboljšaš svoj način života, i naravno zdravlje.

Pobijedi krizu vježbanjem

Kada ljudi prestanu pušiti, jedan od aspekata s kojima se najviše bore je žudnja za cigaretom. Borba sa odvikavanjem od nikotina može biti teška, ali možda ćeš se iznenaditi kad saznaš da bi plan vježbanja mogao biti rješenje. Vježbanje ti odlično odvlači pažnju i pomaže ti da pobijediš tu žudnju, a pritom ti poboljšava raspoloženje.

Mnoga su istraživanja pokazala, da fizička aktivnost smanjuje potrebu za pušenjem. Ako nisi najsportskija osoba, biće ti drago da znaš da ne moraš ni biti. Izaberi aktivnost koja ti odgovara. Šetnja ili praktikovanje tvog omiljenog sporta biće dovoljna, a ako se boriš s fitnesom, odgovarajući trener ti može pomoći.

Pronađi novi hobi

Nije tajna da je pušenje loša navika. Pa, zašto tu lošu naviku ne zamijeniti zdravom, novom? Pokretanje novog hobija nije samo veliko odvraćanje pažnje od nikotinske žudnje, već može pomoći i u ublažavanju stresa. Bavljenje hobijem ili nečim u čemu uživaš i oko čega si strastven/a može biti odlično za motivaciju.

Ako imaš prijatelja koji takođe pokušava ukloniti tu naviku, onda bi mogla biti dobra ideja da se zajedno pozabavite novim hobijem. Prestanak pušenja nije lak izazov, i može biti ohrabrujuće znati da kroz to prolaziš s nekim drugim.

Nagradi sebe

Dakle, odlučio/la si da prestaneš pušiti. Ali kako ćeš se motivisati? Kada preduzimaš korake za poboljšanje svog života, važno je da se s vremena na vrijeme nagradiš.

Nagrađivanje samog sebe, kada postigneš prekretnice na svom putu prestanka pušenja, može biti odličan motivator i dati ti vjetar u leđa. Bilo da se radi o opuštajućoj masaži ili obroku u omiljenom restoranu, važno je priznati ove prekretnice koje će ti pomoći da podstakneš svoje putovanje.

Napiši razloge zašto želiš prestati

Navođenje razloga zašto želiš prestati pušiti može zaista pomoći da se stvari stave u perspektivu. To je blagi podsjetnik zašto to radiš. Može biti dobra ideja da svoj popis objesiš na nešto poput vrata frižidera ili spavaće sobe, tako da te uvijek podsjeća.

Prestanak pušenja izazov je za većinu ljudi i moramo biti spremni isprobati mnogo različitih metoda kako bi se izazov savladao, prenosi ultra.ba.

Razgovaraj s ljudima koji imaju isti problem

Često zaista može pomoći razgovor s ljudima koji prolaze isto što i ti. Porodica i prijatelji su odličan sistem podrške, ali će im možda biti teško shvatiti koliko teško može biti prestati pušiti.

Razgovor s nekim ko prolazi kroz isto može ti pomoći da osjećaš kao da nisi sam/a. Slušanje priča o uspjehu drugih ljudi može biti veliki motivator i može ti pomoći da dobiješ samopouzdanje da to učiniš. Ne plaši se da podijeliš svoju priču.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!