Studentski stres: Pet načina da se izborite s dugotrajnim pritiskom

Svi već znaju da je stres tihi ubojica. Uzročnik većine bolesti, i komplikator postojećih. Također, svi znaju da ga se moraju riješiti, ali u svijetu u kojem trenutno živimo to i nije lagan zadatak.

 Studentski stres: Pet načina da se izborite s dugotrajnim pritiskom

Stres je postao jedan od najopasnijih ubica u svijetu. Već hiljadama godina mistici tvrde da su pronašli lijek za stres. Tvrde da se ‘trebamo izgubiti u sebi’, postići ‘stanje nirvane’ ili bilo koje drugo stanje koje će nas bar neko vrijeme u toku dana savršeno opustiti.

Ali, kako da postignemo ovakvo stanje sa toliko problema i briga u glavi?

5. Svaki dan provedite neko vrijeme u tišini

U high-tech svijetu, okruženi smo negativnim protokom informacija koje nam stižu na sve moguće načine: preko televizije, e-mailova, telefona, interneta, ljudi ili novina.

Preopterećenje negativnim informacijama može postati štetno za vaše zdravlje. Kako bi napravili nešto samo za sebe, svaki dan uzmite time out od izvora informacija i elektronike, opustite se u tišini.

4. Posvetite se samo sebi

Svaki dan, posvetite malo vremena samo sebi. Prvo, eliminišite sve što bi vas moglo ometati. Zatim zatvorite oči, duboko dišite i pustite misli da plutaju nizvodno niz rijeku.

Možete praktikovati klasične vidove meditacije ili se opustiti u toploj kupki. Kad negativne misli počnu dolaziti, samo ih pustite da otplivaju dalje.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK

NAREDNA STRANICA »