Studentski stres: Pet načina da se izborite s dugotrajnim pritiskom

 Studentski stres: Pet načina da se izborite s dugotrajnim pritiskom

Svi već znaju da je stres tihi ubojica. Uzročnik većine bolesti, i komplikator postojećih. Također, svi znaju da ga se moraju riješiti, ali u svijetu u kojem trenutno živimo to i nije lagan zadatak.

3. Radite ono što volite

Kada se bavite aktivnostima koje volite, one usporavaju rad vašeg mozga.
Bilo da je to nogometna utakmica sa prijateljima, kuhanje, planinarenje, biciklizam, slikanje, pisanje, vrtlarstvo, ili dobrotvorni radi sa ljudima i životinjama, ako posvetite dio dana aktivnosti u kojoj uživate vaš nivo stresa će sigurno opasti.

2. Pustite suze da teku

Plakanje može imati pozitivan terapeutski učinak. Evo zašto: Duboki udisaji otvaraju prsa i dijafragmu, te pri tome oslobađaju zarobljenu energiju. Plakanje pomaže da se oslobodite napetosti i na srčanom mišiću.

Također povećava dotok kisika do ćelija i stimuliše oslobađanje određenih neurokemihalija u mozgu koje uzrokuju opuštanje.

1. Smijeh

Pogledajte neku komediju, pročitajte nekoliko viceva na internetu, pogledajte par smiješnih klipova na youtube-u… nije bitno šta ćete učiniti, bitno je samo da vas to nasmije.

Smijeh je ubjedljivo najjači lijek protiv stresa, a smijanje 100 puta dnevno jednako je tjelovježbi od 15 minuta na biciklu.

Charles Darwin je vjerovao da jedan izraz lica zapravo može utjecati na nečije raspoloženje. Studije koje su rađene sa osmjehom su ovo i potvrdile, piše Pixelizam.com. Osmjeh je najčešći izraz lica. I zarazan je. Zato su preporuke – smiješite se što više možete.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK

« PRETHODNA STRANICA

Možda te i ovo zanima?