Studentski savjeti: Kako stvoriti pozitivne navike tokom studiranja

Pročitajte nekoliko korisnih savjeta kako da ostanete zdravi dok studirate.


young girl student with eye patches eating apple taking selfie video chatting healthy lifestyle
Foto: Envato

Tri faktora iznad svih ostalih su bitna kada je u pitanju vaš studentski uspjeh: ciljevi, navike i vaše zdravlje.

U nastavku možete pročitati nekoliko korisnih savjeta kako da ostanete zdravi dok studirate. Ipak, prvo želimo da odbacimo nekoliko izgovora koje sebi obično dajemo:

Trenutno sam previše zauzet da bih brinuo o svom zdravlju!
Ja sam mlad — ne moram još previše razmišljati o tome, zar ne?

Studetni u stresnom ispitnom roku prepuste se gore navedenim izgovorima. Dozvole sebi da postanu ovisni o energetskim napicima, da ne spavaju i da ne obraćaju pažnju na ishranu. Tako da rezultati budu predvidljivi: kao mlade osobe, koje bi trebale da budu pune energije, oni su umorni sve vrijeme.

Fokusirati se na učenje je nešto najteže što jedan student treba da uradi, tako da u takvom stanju nije najljepši osjećaj, osjećaj kada trebate učiti, a ne možete. Srećom možete promijeniti svoje navike i temelj razmišljanja.

Sada temelj vašeg razmišljanja treba da bude: vaš rad zahtijeva da vaš mozak bude u svom optimalnom stanju. Zauzvrat, vaš mozak je bolji kada je vaše tijelo dobro održavano.

Kao što je moćnik Elliott Hulse rekao: “Najvažniji dio igre je vaš komad igre!”

Bilo da se radi o srednjoj školi, fakultetu ili stvarnom životu, vaš komad igre je uvijek vaš mozak, kojim upravlja vaše tijelo. Međutim, ako vaše tijelo nije u dobrom stanju, vaša sposobnost da provedete tehnike o kojima ću kasnije govoriti će patiti.

U tu svrhu, želimo da vam pružimo pet jednostavnih načina da održite zdravlje, čak i u stresnom okruženju na fakultetu.

1. Hidratacija

Držite bocu vode u torbi i postavite dnevni cilj hidratacije. Pratite to u svoj aplikaciji za praćenje navika.

2. Trening

Pokušajte raditi 7-minutni trening svaki dan. Evo videa koji vas vodi kroz to. S obzirom da je to samo 7-minutna rutina s tjelesnom težinom, nema izgovora, a pobrinut će se da vježbate svaki dan.

3. Koristite habit tracker aplikaciju

Koristite habit tracker aplikaciju da odredite ciljeve za odlazak na spavanje i buđenje ako imate problema s rasporedom spavanja.

4. Izbjegavajte slatke napitke

Kada ste umorni tokom dana, izbjegavajte slatke napitke. Pojedite jabuku, idite u šetnju (ozbiljno, ovo čini čuda) i umjesto toga uzmite kafu/čaj.

5. Pronađite aktivnost koja vas zapravo interesuje

Pronađite oblik vježbe koji je zabavan. Pridružite se nekom sportu (dve muhe sa jednim udarcem — steći ćete prijatelje) ili pronađite aktivan hobi ili igru.