Studenti iz Mostara kreiraju marketinški plan za Mazu

Studenti navode da im je cilj ovom kampanjom poboljšati poziciju brenda na tržištu.


Foto: Bljesak.info

Tokom ljetnog semestra, pet studenata Poslovne informatike u Mostaru, Anesa Pinjić, Lejla Glamoč, Berina Šabanović, Adna Torlo i Tarik Arnaut, su u sklopu predmeta Marketing radili projekt u vezi kreiranja kampanje za brend Maza, kompanije AC Food.

Tokom kreiranja projekta aktivno su radili na istraživanju tržišta i analizi samog brenda u svrhu kreiranja adekvatne marketing strategije.

Studenti ističu da su uz mentorstvo prof. Veldina Ovčine i marketara Harisa Kadenića kroz proces kreiranja kampanje stekli kvalitetno znanje i ovladali mnogim marketing vještinama.

Njihova aktivnost je uključivala rad na SWOT i PEST analizi, kao i Canvas biznis modelu, a evo šta oni kažu za cijeli projekat i zašto su se baš odlučili za Mazu:

 – Prepoznali smo kvalitetu brenda Maza i njihovih odličnih krem namaza. Maza je dokaz da Bosna i Hercegovina ima jako kvalitetne proizvode svjetske razine. Njihov cilj je da na tržištu proizvode krem koji je drugačiji i mnogo zdraviji od ostalih krem namaza. Tokom istraživanja tržišta i trenutnog marketinga Maze, pokazali smo na određene tačke u procesu marketinga koje bi uz određene korekcije poboljšali prodaju Maze. Smatramo da ovaj krem namaz, kao domaći proizvod, ima veliki potencijal s obzirom da su recenzije naših ispitanika veoma pozitivne. Cilj nam je ovom kampanjom poboljšati poziciju brenda na tržištu.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!