Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Takve situacije uveliko otežavaju radni dan, te negativno utječu na obavljanje poslovnih zadataka. Saznajte sve o bontonu na poslu. Zašto uopće dolazi do ovakvih situacija i sukoba, i to posebno među ženama, donosimo u nastavku.

Žene se drugačije ponašaju na poslu, od onoga kakve su u stvarnosti. Kako je ženama teže da se dokažu na poslovnom planu, kod žena se rađaju zaraćeni i teški odnosi. Do toga najviše dolazi zbog njihove nesigurnosti i straha od otkaza ili smanjenja plaće i mijenjanja pozicije.

Najlakše ćete primijetiti da se radi o ljubomori između dviju kolegica, ako je prisutno ignoriranje, neuljudni komentari i nepozdravljanje. Koji god bio razlog za ljubomoru, ona je ustvari potpuno normalna, i najčešće je raširena na poslu među kolegama, gdje vlada tajno natjecanje za prvenstvo. No, u ovom slučaju ljubomora se manifestira vrlo negativnim i nepoželjnim ponašanjem.

Ljubomorne kolegice jedva čekaju da zadaju nizak udarac, a najčešći cilj im je povrijediti kolegicu. Tako se najčešće ponašaju osobe kojima nedostaje samopouzdanja, na koje je veliki utjecaj imao njihov otac. Što znači da im otac u njihovom odrastanju nije pružao ohrabrenje i podršku u njihovim teškim trenucima, te su sada ovo posljedice.

Ogovaranja na poslu su najčešća i skoro najnormalnija stvar između kolegica, pa na njih ne treba obraćati pažnju. Dok god se radi samo o ogovaranju to nije ništa opasno, no ukoliko se pretvori u klevetu ili uvredu, onda treba malo pripaziti.

Ukoliko dođe do bilo kakvog konflikta, najbolje ga je odmah riješiti, kako se situacija ne bi još gore razvila. No, kod rješavanja konflikta, nemojte napadati kolegicu i predbacivati joj krivnju, nego joj samo postavi jednostavno pitanje poput onog u čemu je problem.

Isto tako bilo bi dobro da pitate za mišljenje i druge kolege koji su bili uključeni, pa da problem vidite i čujete iz drugih očiju i ušiju. Ponekad je jedino na taj način moguće biti realan. Ali, nemojte pretjerivati sa uvlačenjem kolegama u vaše probleme, morate znati mjeru.

Zapamtite kod bontona na poslu, koji god se problemi dogode, oni trebaju i ostati na poslu. Nikada nemojte svoje frustracije nositi doma pa se iskaljavati na svojoj obitelji. A problemi koji se pojave na poslu, će se nakon nekog vremena riješiti, a vi ćete postati jači i snalažljiviji.

(AKTA)