Ako patite od hronične neispavanosti zbog čega u posljednje vrijeme osjećate umor, nervozu i slabost, onda je pravo vrijeme da u svoju ishranu uvedete sljedeće namirnice…


Postoji mnogo tekstova i savjeta o tome kako treba u večernjim satima da izbjegavamo obilna jela kako bismo smanjili tjelesnu masu i održali svoju težinu, ali šta ako mala užina može bolje da vas pripremi za spavanje?

Jason Wrobel, kuhar veganske sirove hrane i autor nedavno objavljenjog kuhara Eaternity, utvrdio je da pojedine namirnice sa komponentama kao što su kalijum, magnezijum, kalcijum i triptofan mogu da regulišu nesanicu.

Ako često dođete u iskušenje da posegnete čak i za tabletama kako biste zaspali, možda je pravo vrijeme da rješenje pronađete u prirodnim namirnicama. Zato vam donosimo spisak namirnica koje obavezno treba da se nađu na vašem meniju.

Smeđa riža

Smeđa riža sadrži gama amino buternu kiselinu (GABA) koja će vam pomoći da utonete u miran san.

Leblebije

Ova zdrava biljka bogata je visokim sadržajem vitamina B koji je neophodan za proizvodnju melatonina. Zato bi trebalo u svoju ishranu da uvedete leblebiju, ili malo svežeg humusa koje možete jesti u večernjim satima.

Trešnje

Trešnje su također poznate po melatoninu, supstanci koja reguliše naš biološki san, odnosno navodi na pospanost i pomaže tijelu da se bolje pripremi za ulazak u san.

Banane

Samo jedna banana tokom dana može da reguliše vaš san. Wrobell otkriva da je ova voćka njegova omiljena namirinica koja se odlično bori protiv nesanice.

Orasi

Poznata su mnogobrojna hranljiva svojstva orasa, a ovo košutnjavo voće sadrži visok izvor amino kiselina i metalonina, koji opuštaju organizam i regulišu san.

(b92)