Problem današnjih ljudi koji se bave biznisom je uglavnom organizacija. Osim organizacije, mnogi ljudi sve žele da urade sami, te zbog toga ništa ne bude kako treba. Pročitajte ovaj članak i saznajte kako možete izbjeći ove probleme.

„Možete uraditi bilo šta, ali ne sve.“

Sa listom obaveza koja nema kraja, ova izjava je veoma istinita u preduzetničkom svijetu.

Pametni ste, sposobni i spreman vlasnik koji može postići bilo šta što mu padne na pamet. Ljudi često postanu obeshrabljeni, jer pokušavaju uraditi PREVIŠE stvari, a na kraju se završi na tome da ništa ne urade kako treba.

Kada ste sposobni da se fokusirate na jednu stvar i u cjelosti joj se posvetite, možete postići nevjerovatne stvari. To je dokazano.

Kada se „podijelite“ na suviše tanke dijelove i uradite SVE osim jedne stvari veoma dobro, to se završi sa OK radom i OK rezultatima. Ali, vi NE želite OK za bilo šta u svom biznisu, vi želite dobro, fantastično, izvanredno.

Kada pokušate uraditi mnogo stvari, možete se osjećati kao da ne idete naprijed. A kada ne idete naprijed, to je siguran način da postanete obeshrabljeni i da sumnjate u sebe.

Isprobajte jednu od ove tri opcije kada imate previše toga na svom „tanjiru“.

  1. Zaposlite pomoć

Teško je učiniti da zaposlite svog prvog zaposlenika. Sjećam se kada sam zaposlio svog prvog radnika koji je dobio stalan posao. Osjećao sam se kao da je postojao još jedan nivo pritiska, jer sam odjednom bio odgovoran za nekog drugog osim za sebe. Kada zaposlite nekoga da uzme porciju sa vašeg „tanjira“, daje vam šansu da radite ono u čemu ste dobri, a njima ono u čemu su oni dobri, što bi za uzvrat moglo potencijalno ubrzati vaš biznis.

Izaberite mudro i uzmite u obzir njihovu stručnost – postoji razlog zašto više nemam djevojku koja radi u marketingu. Iako ona može to da radi, to nije njena struka. Stavite ljude na pozicije na kojima su dobri, tako da vi možete raditi ono u čemu ste vi dobri.

  1. Rasporedite svoje vrijeme

Baš kao što raspoređujete svoje vrijeme kad idete kod doktora, ili da upoznate klijenta, trebali biste rasporediti svoje vrijeme rada. Na ovaj način imate posvećen vremenski period da se potpuno fokusirate na svoj posao i da radite ono što je bitno u vašem biznisu.

Nešto što sam promijenio u svom biznisu je to da sam odlučio da provodim jednaku količinu vremena radeći na svom biznisu dok radim svoj posao u biznisu. To je zaista bitno, jer je moj prioritet značajan rast mog biznisa u 2017. Vaš prioritet može biti drugačiji od mog; možda Vi želite da provedete više vremena radeći u svom poslu nego na svom poslu. Te stvari su bitne za dijeljenje, jer vrijeme ima smiješan način „klizanja“ i sljedeća stvar koju znate, ništa se nije promijenilo.

  1. Dijelite svoje zadatke

Raspodjela je veoma teška, posebno za perfekcioniste i ljude koji se bave biznisom. Da li se sjećate kako je bilo raditi srednjoškolske projekte u grupama koje ste htjeli sami uraditi, jer niste vjerovali vašem timu da možete dobiti najbolju ocjenu? Postoji malo zaštite oko onoga što radite, jer želite da to bude urađeno po vašim standardima. Vaš biznis je beba, razumijem to!

Vrijeme je da se nešto od obaveza odbaci. Iako MOŽETE uraditi nešto, ne znači da biste trebali, ili da su druge stvari VAŽNIJE da se urade. Imajte to na umu i odbacite perfekcionizam koji otežava dijeljenje zadataka.

Zaista možete uraditi bilo šta što vam padne na pamet, ali ne možete ništa ako pokušate uraditi sve u svom biznisu. Ne sumnjajte u sebe da možete išta uraditi kako treba. Umjesto toga, odlučite kojem ćete se poslu maksimalno posvetiti.

Ostalo će se samo posložiti.

(F.Š. / STUDOMAT.ba)