Vaši prijatelji već znaju koji vas emotikoni nerviraju, imate “interno” značenje emotikona i stikera, zar ne?

U svijetu u kojem je mobitel stvar bez koje se ne izlazi iz kuće, ne iznenađuje što dobar dio vremena provodimo komunicirajući s ljudima upravo u tom online obliku. Otkako su uvedene SMS poruke, učimo se prenijeti poruku sa što manje riječi. I onda su došli stickeri, piše Srednja.hr.

Zašto bi iko pričao na telefon, kada postoji opcija poruke? Sve se lijepo može napisati putem poruke, u samo par skraćenica, bez ikakvih problema.

Nakon što smo još doživjeli pandemiju i potpunu izolaciju, kada je upravo online komunikacija bila jedini način komunikacije s većinom ljudi, u potpunosti smo se naviknuli na online razgovore. Eventualno ćemo se natjerati poslati koju glasovnu, ali to je otprilike to. Skraćenice su naš maksimum.

Samo što u posljednje vrijeme, i to nam sve teže pada. Jeste li primijetili da su poruke sve kraće i kraće? Ne samo da nam ih se ne da slati, već nemamo želje ni dobivati duge poruke. Svakim danom imamo sve manje i manje živaca za čitanje – kada ste posljednji put pročitali knjigu? Ili malo duži članak?

Dok su neke starije generacije dane provodile uz knjige (koje su se tada smatrale nepotrebnom zabavom i distrakcijom), mi ih provodimo uz videe. Vizualna generacija kojoj nije problem pogledati video i od sat i po, ali će se zato boriti s time da čita više od sedam minuta u komadu. Jednostavno, mijenja se način na koji percipiramo stvari.

Mimovi su već godinama prisutni, i prošli su sve moguće faze: od onih loših, pa do onih kvalitetnih, i onda opet do onih namjerno loših – zbog čega su toliko dobri.

Mimovi su odličan način komunikacije za mase, zato što se svi mogu povezati s njima. Upravo su zato toliko i uspješni. Odnosno, što se više ljudi može povezati s memesom, to će on biti uspješniji. Nekada davno smo mimove spremali na mobitel i onda ih pokazivali i slali. Revolucija se dogodila kada su se pojavili stickeri. O da, sada kada možete imati sličice na dohvat klika, i bez da vam zauzimaju memoriju – treba li vam išta više?

Ovisno o tome kolika je vaša privatna arhiva stickera, vrlo vjerojatno biste mogli održavati razgovor neko vrijeme, koristeći samo stickere. Ili, još bolje, jesu li sticker postali dio vašeg govornog jezika? Koliko često poželite samo izvući sticker i pokazati ga kako biste dali pravovaljanu reakciju?

Mislite li da je možda vrijeme za vratiti se ipak riječima?