Hobiji koji izgledaju odlično u CV-ju i jedan koji morate izbjegavati

Poslodavci prvi dojam o potencijalnom zaposleniku dobivaju iz CV-ja. Važno je da se istaknete među ostalim kandidatima!


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Hobiji ne bi trebali zauzimati “prostor” u CV-ju jer trate vrijeme poslodavacu, tvrde neki. Drugi ipak smatraju da mogu istaknuti kandidata u masi sličnih ljudi.

Advertisements

Uspješne kompanije poput Googlea uvijek rado zapošljavaju kandidate sa zanimljivim CV-jem za razliku od tradicionalnih kompanija. Kod njih se cijeni neobičnost i posebnost, a odbija ih jednoličnost. Kandidat je ponekad u prednosti upravo zbog svojih hobija.

– Potencijalni poslodavac dobije uvid u nečiju ličnost, znanje i zato mu postaje atraktivniji za određeni posao, ističe Alyssa Gelbard, osnivačica i predsjednica kompanije za savjetovanje za karijere i personalno brendiranje “Resume Strategists”.

Također, ako se takve pojedinosti nalaze u CV-ju, treba ih spomenuti na razgovoru i objasniti zašto se tamo nalaze.

Ipak, nije poželjno pričati o svim aktivnostima iz privatnog života. Stoga, ovo je 12 hobija koje je mudro otkriti u CV-ju i na intervjuu za posao, a postoji i jedan kojeg biste obavezno trebali preskočiti!

Joga

To je drevna vještina kojom se postiže unutrašnji mir i ravnoteža. Ljude koji se bave tom aktivnošću su mirni i znaju držati stvari pod kontrolom.

– Ako se želite zaposliti u jako zaposlenom i napetom okruženju kao što su oglašavanje i agencija za odnose s javnošću, to je prednost. Pokazuje da se znate nositi s pritiskom, kaže Gelbard.

Ekstremni sportovi

Ronjenjem, brdskim biciklizmom i ultramaratonima se bave ljudi koji se ne boje nepoznatog, ugodno im je stalno pomicati granice, disciplinirani su i znaju procijeniti rizik. Te osobine su privlačne kada je riječ o vodećim pozicijama u kompanijama, posebno kada je kompanija mlađa i širi se na tržištu.

Video produkcija

Ovakav hobi je prednost ako ste zainteresovani za planiranje događaja ili produkciju. Emitiranje i prijenos uživo se često koristi na raznim događajima ili konferencijama. Osoba koja se time bavi je precizna, fokusirana i vrlo detaljna.

Sportovi izdržljivosti

Biciklizam, triatloni i maratoni su hobiji čvrstih i predanih ljudi. Te osobine su prikladne za prodavače, osobe koje razvijaju biznis i menadžere.

Kapiten timskog sporta

Ako ste kapiten u bilo kojem timskom sportu, poslodavci pretpostavljaju da ste timski igrač. Također, smatraju da možete biti lider.

– Istraživanja su pokazala da ljudi koji se bave kompetetivnim sportovima, odlično se uklapaju u korportivnom okruženju, otkrila je autorica knjige 301 pametan odgovor na teške pitanja na razgovoru za posao Vicky Oliver.

Advertisements

Bloganje

Dobro će izgledati u CV-ju za komunikacijske ili marketinške poslove. Stoga blog mora biti aktuelan, bez pravopisnih grešaka i zanimljiv.

Planinarenje

Prednost je ako ste zainteresovani za poslove u industrijama bliskim tome poput putničkih agencija. Ako želite raditi u putničkoj agenciji, a nemate profesionalnog iskustva, ovaj hobi pokazuje vaš interes i iskustvo s putničkom agencijom.

Vrtlarenje

Ovakvim aktivnostima se bave osobe koje mare za prirodu, a preporuka je za posao u održivom razvoju i energetskom sektoru.

Online fudbal menadžer

Po nekim karakteristikama nalazi se odmah uz rizični kapital i bankarstvo. Ponekad je dobro ponašati se pomalo kao “kockar”.

Fotografija

Ljudi koji fotografiraju su strpljivi i kreativni. To su odlike potrebne za mjesto kreativnog direktora. Ako uz to još imate i web stranicu sa svojim fotografijama, nikako to ne smijete zaboraviti spomenuti u intervjuu.

Sviranje instrumenta

Za sviranje je potrebna disciplina, fokus i posvećenost. Takve vrline privlače poslodavce, a odgovaraju za posao civilnog inženjera.

Bilo šta neobično (naravno, ako je pozitivno)

Izrađujete unikatne predmete ili se bavite nekim borilačkim sportom koji nije baš poznat, dobro je spomenuti. Ali, nikada ne pričajte o aktivnostima poput lova.

Nikako ne stavljajte u CV: čitanje!

Puno ljudi na svijetu zna čitati, tako da to nije nešto posebno. Poslodavci mogu pomisliti da ste usamljenik, iako ste u isto vrijeme možda pametniji i društveniji od drugih ljudi.

(Express.hr)