Podnose kritiku bez poricanja, krivnje, izgovora ili tjeskobe
Ne reagiraju svi ljudi s visokom emocionalnom na kritiku jednako – neki reagiraju empatičnije i razmišljaju kako će to utjecali na njihov budući odnos, dok se drugi vraćaju korak po korak i pokušavaju otkriti gdje su pogriješili, prenosi educentar.net.
Otvoreni su
Visoka razina samosvjesnosti omogućuje emocionalno inteligentnim osobama da saslušaju situaciju bez osuđivanja. Oni ne odbacuju ideje samo zato što su različite od njihovih. To ih čini popularnima kad se pojave nevolje i problemi.
Znaju slušati
Ljudi koji znaju slušati imaju razvijenu strukturu slušanja koja razdvaja činjenice od interpretacija, reakcija i ciljeva. Emocionalno inteligentni ljudi su razvili sposobnost da ostanu otvoreni i budu sposobni čuti ono što se doista govori.
Ne uljepšavaju istinu
Oni znaju koliko je važno da ljudi čuju tešku istinu. Oni neće prenijeti poruku na okrutan način i završiti razgovor, ali će vam dati jasnu poruku koja ne uljepšava istinu.
Izvinu se kada pogriješe
Ne pokušavaju dokazati da su u pravu kada shvate da nisu i umjesto traženja izgovora, oni nude jednostavno, iskreno izvinjenje koje im omogućava da se brzo vrate na pravi put.
(STUDOMAT.ba)