CARska praksa: Prijavi se na program plaćene prakse u Banjaluci

Vrijeme je da postaneš dio tima CAR-a u Banjaluci, kroz program plaćene prakse “CARska praksa”.


Job applicants are holding a resume document in the job interview room, job interview concept.
Ilustracija: Envato

Centar za afirmaciju i razvoj (CAR) je regionalna organizacija sa sjedištem u Banjaluci i Beogradu, kao i sa timovima u Sarajevu, Berlinu, Barseloni i Moskvi. CAR čini ekipa mladih ljudi okupljenih oko jednog cilja, a to je afirmacija i razvoj pozitivnih ideja. Kroz programe pružaju prilike mladima iz cijelog regiona da se lično i profesionalno usavršavaju, kako u svojoj zemlji tako i inostranstvu.

Ukoliko želiš i ti da radiš upravo na tome, vrijeme je da se pridružiš i postaneš dio tima CAR-a u Banjaluci, kroz program plaćene prakse “CARska praksa”.

Praksu možeš da obavljaš u trajanju od 4 ili 8 sati dnevno odnosno tokom pola ili punog radnog vremena. Prednost u procesu selekcije imaju kandidati koji se prijavljuju za obavljanje prakse u punom radnom vremenu.

Uslovi za prijavu

Profil si osobe: odgovorna, posvećena, timski igrač, obraćaš pažnju na detalje, fleskibilna, proaktivna i orijentisana ka rezultatu.

Pored toga:

  • imaš između 22 i 30 godina
  • trenutno si u Banjaluci
  • student si na završnoj godini ili imaš završene osnovne ili master studije fakulteta društvenih ili humanističkih nauka, Ekonomskog fakulteta, Fakulteta političkih nauka ili drugih srodnih fakulteta
  • imaš motivaciju za aktivno učešće u aktivnostima CAR-a
  • poznaješ rad na računaru – Microsoft Office
  • poznaješ i koristiš društvene mreže
  • poznaješ engleski jezik na minimalno B2 nivou.

Poželjno, ali nije obavezno:

  • prethodno učešće u programima mobilnosti za mlade (studentske razmjene, stručne prakse, volonterski kampovi)
  • poznaješ još jedan strani jezik, pored engleskog.

Dostupne pozicije za praksu

Možeš da se prijaviš za jednu od sljedećih pozicija:

  • Office Assistant – 2 mjesta
  • Junior Project Assistant – 2 mjesta
  • Digital Marketing Assistant – 2 mjesta
  • Public Relations Assistant – 2 mjesta.

Trajanje prakse

  • Praksu možeš da obavljaš u trajanju od 4 ili 8 sati dnevno, odnosno pola ili puno radno vrijeme
  • Ukupno trajanje prakse je 6 mjeseci, a praksa je podijeljena u tri faze
  • Prednost u procesu selekcije imaju kandidati koji se prijavljuju za obavljanje prakse u punom radnom vremenu.

Lokacija gdje se obavlja praksa

Praksa se obavlja, tokom cijelog trajanja u kancelariji u srcu Banjaluke.

Koncept prakse

Svaki kandidat će imati svog mentora koji će pratiti njegov razvoj i biti mu oslonac i podrška tokom adaptacije na novu sredinu i realizacije svih aktivnosti. Kandidati će, pored praktičnog angažovanja, imati šansu i da se dodatno obrazuju i razviju svoje vještine u okviru Akademije za stručno usavršavanje.

Evaluacija rezultata i napretka kandidata se vrši na sedmičnom, mjesečnom i tromejsečnom nivou.

Praksa je podeljena u 3 faze koja traju po dva mjeseca i to na sljedeći način:

  • faza 1 – obuhvata upoznavanje sa organizacijom rada i obuku za upotrebu alata koji se koriste u svakodnevnom radu – u trajanju od 2 mjeseca – ovaj dio prakse nije plaćen
  • faza 2 – obuhvata samostalno preuzimanje jednostavnih zadataka, učešće u realizaciji aktivnosti i projekata, kao i učešće u osmišljanju kreativnih ili projektnih rešenja i rad sa klijentima – u trajanju od 2 mjeseca – plaćeni dio prakse
  • faza 3 – obuhvata rad na navedenom u fazi 2 kao i rad na izradi završnog projekta koji će da bude specifičan za svakog kandidata – plaćeni dio prakse.

Šta ti možeš da očekuješ od prakse:

  • plaćenu praksu
  • sticanje novih vještina uz korištenje najsavremenijih cloud-based alata za organizaciju vremena, projektni menadžment i digitalni marketing
  • rad u pozitivnom i dinamičnom okruženju, sa timom mladih ljudi
  • mentorsko praćenje i individualno usmjeravanje
  • lično i profesionalno usavršavanje kroz interne edukacije
  • podršku za realizaciju Vaših ideja
  • slobodne vikende
  • rad u kancelariji u srcu Banjaluke.

Proces selekcije kandidata

Proces selekcije kandidata obuhvata tri kruga selekcije i to sljedećim redoslijedom:

  • slanje CV-a i motivacionog pisma – prvi krug selekcije
  • info razgovor 1 – drugi krug selekcije
  • info razgovor 2 – treći krug selekcije.

Rok za prijavu:

  • petak 15. oktobar do 18 sati.

Naknadne i nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje.

Ukoliko imaš dodatnih pitanja, tu su kontakt telefoni 066 467 322, 051 962 860 i mail: info@centarzaafirmacijuirazvoj.org.

Za prijavu ispuni formular na linku.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!