Infografik: Društvene mreže i zapošljavanje

Poslodavci sve češće provjeravaju profile kandidata na društvenim mrežama prije nego što ih pozovu na intervju ili zaposle. U ovom procesu oni najviše gledaju LinkedIn, Facebook i Twitter nalog potencijalnog radnika.


INFOGRAFIK Društvene mreže i zapošljavanje Cover

Činjenica je da poslodavci vole da saznaju više o kandidatu prije samog zaposlenja tako da mnogi od njih koriste priliku da preko društvenih mreža dobiju potvrdu podataka iz dostavljene radne biografije. Upravo ponašanje kandidata na društvenim mrežama poslodavcima može olakšati put do pravog kandidata, pošto se ovaj proces može smatrati za selekciju prije same selekcije.

S obzirom da regruteri provjeravaju i traže dodatne informacije o kandidatima, od izuzetne važnosti je da svi ti podaci o vještinama i stečenom iskustvu budu istiniti. To je možda najvažniji savjet koji se može dati svakoj osobi koja je u procesu traženja posla.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Naravno, bitno je da vaš profil bude što privlačniji potencijalnom poslodavcu pa ne bi trebalo zanemariti činjenicu da vaše online “ponašanje i maniri” budu u skladu sa vašim profesionalnim nastupom. Takođe, posvetite dodatnu pažnju gramatici ali i estetici koja ipak treba da postoji u svakoj vašoj objavi.

Detaljnije o aspektima koji govore o uticaju profila na društvenim mrežama i njihovoj ulozi u procesu zapošljavanja pogledajte na infografiku Omladinske zadruge “Europa PTŽ” u nastavku.

INFOGRAFIK-Društvene-mreže-i-zapošljavanje

(ozeuropaptz.rs)