Zdravlje na prvom mjestu: Donosimo vam pet namirnica za brže probavljanje doručka

Ukoliko ste jedna od onih osoba koje imaju problema sa nadutosti, trebate promijeniti režim ishrane. Unos više namirnica koje pozitivno utječu na probavu, sigurno je pravi izbor za vas.


crunchy flakes with blueberries various yogurts

Na 5. mjestu nalaze se zobene pahuljice. Zobenu kašu preporučuju kao odličan izbor za doručak, a razlog leži u topivim i netopivim vlaknima, koji pomažu kod zatvora i nadutosti. Zob djeluje kao izvor za probiotike u našim crijevima i tako daje značajan doprinos zdravlju crijeva.

Na 4. mjestu jeste kafa. Jutarnja kafa pomaže kod razbuđivanja, ali i kod ubrzavanja rada crijeva. To dovodi do laksativnog učinka kod određene grupe ljudi.

3. mjesto zauzima voće. Voće je odličan dodatak doručku koji uključuje jaja, hljeb i mesne proizvode. Sadrži dosta vode i vlakana, što pomaže u bržem probavljanju.

Na 2. mjestu je kefir. Kefir je sličan jogurtu, s tim što je bogat izvor probiotika koji pomažu radu crijeva.

Zasigurno najbolji izbor za doručak jeste smoothie. Preporučuje se kombinacija voća, povrća, zdravih izvora masti (orašasti plodovi), te mliječnih proizvoda. Jako su ukusni, ali i bogati vitaminima.