Nejra Sinanović magistrica je ekonomije, ali od ranog djetinjstva gaji ljubav prema dizajnu.

Nejra Sinanović magistrica je ekonomije, ali od ranog djetinjstva gaji ljubav prema dizajnu. Bavila se modom u srednjoj školi, u inostranstvu i u BiH, a danas se bavi vlastitim biznisom koji je pokrenula prije dvije godine.

Naime, ona ima svoju posebnu liniju odjeće.

 – Cijela je priča krenula od toga da nisam pronalazila dovoljnu ponudu svečanih, elegantnih haljina za djevojke. Imala sam želju da to ponudim našim ženama u BiH i šire. Međutim, u cijeloj priči sa pandemijom, to se pokazalo kao problematično. Prirodnim tokom brend se širio i dobivao komade koji su svakodnevni, priča Nejra.

Njihove klijentice su žene od 20 do 45 godina, jer proizvodi nisu ograničeni na bilo kakvu skupinu.

 – Tržište je preplavljeno proizvodima masovne produkcije. Danas možemo kupiti za 20 KM običnu košulju u svakom tržnom centru. Bit će slična ostalima, i neće nam ni dugo trajati. Nakon nekoliko pranja neće biti iskoristiva. To upravo želimo mijenjati. Kvalitet prije svega, a također da žena bude malo zapažena i da se osjeća dobro, govori.

Svoju priču ispričala je za Hayat, a vi je možete poslušati u nastavku.