U susret ispitima: Saznajte koja to hrana smiruje živce

Preopterećen nervni sistem najviše se troši pokušavajući odbraniti tijelo od napada, a problemi se često mogu manifestirati u obliku tjeskobe, panike ili stresa koji iscrpljuju rezerve energije, a čak mogu biti štetni po sistem žlijezda s unutrašnjim lučenjem. Pogledajte sa kojom hranom možete opustiti svoj nervni sistem.


Sirutka – Pošto je bogata L-triptofanom i cijelim nizom ljekovitih aminokiselina i hranjivih materija, sirutka je izvrsna hrana za smirivanje živaca.

Slatki krompir – Složeni ugljikohidrati koji sadrže visoke nivoe vitamina A, C i B vitamina, kao što je slatki krompir može pomoći u smirivanju živaca, eliminiranju stresa, pa čak i snižavanju krvnog pritiska, piše mostarski.ba.

Isto tako, slatki krompir sadrži niz hranjivih sastojaka koji hrane endokrini sistem i održava zdravim disajni, urinarni i nervni sistem.

Banane – Mnogi sportaši jedu banane nakon meča ili utakmice jer to voće sadrži kalij, elektrolit koji pomaže tijelu da ostane hidratizirano.

No, banane sadrže i magnezij, vitamin B6 i ostale hranjive tvari koje potpomažu probavu i pridonose osjećaju sreće i smirenosti.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!