Uvjerenja duboko određuju naš sud o različitim stvarima. Međutim, ukoliko u samom startu imate vrlo rigidan stav o mnogo čemu, teško možete biti uspješan poduzetnik.
Uspjeh ili neuspjeh u Vašem poslovnom životu umnogome zavisi od navika kojom je ispunjena Vaša svakodnevnica. Zbog toga ne čudi što određeni dio uspješnih biznismena ima slične navike koje su ih dovele do mjesta na kojem se sada nalaze u društvu.

Štednja, konstantno učenje, održavanje i stvaranje novih poslovnih kontakata samo su neke od navika koje vode ka vrhu. Međutim, postoji i dobar dio onih koje će Vas uvijek vući nazad i osujetiti bilo kakav uspjeh. U nastavku Vam predstavljamo neke od njih, piše Poslovni svijet.

Obraćate pažnju na priče, a ne na činjenice

Emocije često utječu na to da sami kreirate priče u svojoj glavi ili da povjerujete u one koje kruže oko Vas. Nerijetko su te priče daleko od činjeničnog stanja. Ukoliko se vodite njima, a ne činjenicama, doći ćete u situaciju da pogrešno tumačite stvari u Vašem poslovnom ambijentu.

Da biste bili uspješan lider i poduzetnik, morate se riješiti navike davanja velike važnosti pričama koje kruže Vašim umom i oko Vas. Odvojite ih od činjenica na osnovu kojih trebate donositi odluke.

Imate unaprijed određen stav za mnoge stvari

Uvjerenja duboko određuju naš sud o različitim stvarima. Međutim, ukoliko u samom startu imate vrlo rigidan stav o mnogo čemu, teško možete biti uspješan poduzetnik. Da biste uspješno poslovali, morate biti inovativni što često podrazumijeva preispitivanje ranijih stavova i mišljenja.

Direktor kompanije Zappos, koja se bavi prodajom cipela na internetu, Tony Hsieh nije mislio kako će ljudima biti strana kupovina obuće na webu. Zbog toga je osnovao Zappos koji je danas veliki brend. Steve Jobs nije vjerovao kako telefon može biti samo telefon. Vjerovao je kako može biti ujedno i kamera i kompjuter.

Ignorišete kritike

Da biste izgradili svoje malo ili veliko poslovno carstvo, važno je da vjerujete u svoje sposobnosti. S druge strane, ukoliko imate viška samopouzdanja, možete se precijeniti. Ljudi prave velike greške kada misle da su bolji nego što jesu. Tako loša procjena u biznisu može odnijeti veliki novac koji je bačen zbog velikog ega.

Najbolji primjer za to su kritike koje Vam mogu biti upućene kao menadžeru zbog nekog Vašeg proizvoda ili načina poslovanja. Ukoliko izbjegavate negativne komentare prihvatajući ih lično, možda nikada nećete spoznati kako još mogućnosti imate na raspolaganju da stvari radite drukčije, efikasnije i uspješnije.

(STUDOMAT.ba)