Trećina poslodavaca odbila kandidate nakon provjere njihovih profila na društvenim mrežama

Trećina poslodavaca kaže kako su odbili kandidate za posao nakon što su im provjerili profile na društveni medijima.


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Preko polovice stručnjaka za ljudske resurse kaže kako način na koji se kandidati prezentiraju na stranicama kao što su Facebook, Twitter, Instagram ili Linkedin utječe na to hoće li dobiti posao ili ne, piše Daily Mail.

Advertisements

Čak trećina njih je izjavila kako su odbili pozvati kandidata na intervju zbog stvari koje su objavljivali po društvenim mrežama.

Ali izgleda da tražitelji posla postaju svjesni toga, te je polovina izjavila kako su svjesni da se njihovi on-line profili mogu jednom naći pred potencijalnim šefom.

I potencijalni posloprimci provjeravaju kompanije

Utjecaj interneta je obostran, jer je 28% tražitelja posla reklo kako i ono što pročitaju o kompaniji on-line utječe na to hoće li se prijaviti tamo za posao, pokazuju rezultati istraživanja provedenog nad 4.000 muškaraca i žena.

Advertisements

– Sve više i poslodavaoca i posloprimaca provjerava internet prije zapošljavanja, a dobra Google pretraga reći će vam više od CV-a, kaže Andy Sumner sa web stranice za zapošljavanje Monster.co.uk.

– Kandidati bi trebali promisliti o tome da koriste posebne društvene mreže za lične, a posebne za profesionalne profile. A isto vrijedi i za poslodavce. Ako želite privući prave talente morate misliti kakav imidž šaljete u svijet kao organizacija.

Mnogi se fokusiraju na potencijalno negativne stvari društvenih medija kada je u pitanju prijavljivanje za posao. I dok je važno kako uređujete svoj profil i pazite na postavke o privatnosti, druđštveni mediji mogu istovremeno biti i vrlo koristan alat pomoću kojega možete izgraditi lični brend i učiniti od sebe kandidata koji je stvarno privlačan poslodavcu, zaključuje Sumner.

(Net.hr)