fbpx

Sve više malih biznisa koristi TikTok kao platformu za oglašavanje

Ono što je započelo kao platforma za prikazivanje kratkih, često smiješnih videozapisa, postalo je najnoviji oblik društvene mreže.


Mnoge društvene mreže daju mogućnosti plaćenih sadržaja i oglašavanja na njihovim platformama te tako od sponzorisanih objava na Facebooku, preko Instagram storyja dolazimo do najmlađe društvene mreže TikTok.

Pojava TikToka predstavlja priliku za male brendove, od kojih mnogi vide iznenađujuće rezultate zbog prisustva na platformi. Za razliku od Instagrama i Facebooka, čiji algoritmi funkcionišu na principu “koliko para, toliko muzike”, tj. u zavisnosti od toga koliko novca date za oglašavanje, toliki doseg ćete i dobiti, TikTok radi drugačije, prenosi klix.ba.

Iako još uvijek nije 100% jasno kako algoritam TikToka funkcioniše, kao zaključak na osnovu dosadašnjih iskustava čini se da je ovdje lakše postati viralan nego na drugim platformama društvenih medija. To može biti povezano s načinom na koji oglašavanje funkcioniše – korisnicima se oglasi prikazuju na potpuno isti način kao i ostali sadržaji, a može biti povezano i s dužinom samih videosnimaka. Na TikToku vam se obično prikazuju videozapisi zasnovani na drugim koji su vam se svidjeli ili vrlo popularni videozapisi.

Također, što je veći broj komentara i reakcija na video, to se povećava njegova popularnost te širi opseg profila kojima će biti prikazan.

Oglašavanje malih preduzeća

Magazin Forbes navodi da se broj preduzeća koja koriste video kao marketinški alat povećao sa 61% u 2016. na 85% u 2020. godini, a 66 posto korisnika koji su se oglašavali na TikToku se izjasnilo kao uspješno.

Osim što pruža mogućnost interakcije s potrošačima, TikTok je forum na kojem mala i srednja preduzeća mogu uspostaviti odnose i sarađivati ​​s istomišljenicima, koristeći hashtagove poput #smallbusinesscheck (2,8 milijardi pregleda) i #smallbusinessowner (875 miliona pregleda), dijeleći priče uspjeha i međusobne podrške. Zbog čega ne iznenađuje da sve veći broj preduzeća bira upravo ovu društvenu mrežu za oglašavanje svojih proizvoda i usluga.

MarTechSeries magazin ističe da je paradoksalno da je broj ulaganja malih preduzeća u oglašavanje u 2020. (u uslovima pandemije) povećan za 38% te se predviđa rast i u 2021. godini.

Zahvaljujući TikTok algoritmu, mala preduzeća imaju priliku da se njihov glas čuje, ali izazov je izdvojiti se iz mase i to uz ograničene budžete, istovremeno se natječući s velikim brendovima.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!