fbpx

Studentsko zdravlje: Metoda skidanja sala vježbanjem samo pet minuta dnevno

Ostati aktivan ključ je zdravog životnog stila i upravo zbog toga pojavila se metoda B-Life, naročito popularna i uspješna u Japanu.


Foto: Envato

Za ovu metodu dovoljno je pronaći pet minuta u danu. Pet minuta vježbanja u kojem se tipične vježbe kombiniraju s jogom ili pilatesom. Tako radimo na mišićima trupa, jačamo ih i olakšavamo njihova toniranja.

Advertisements

Uspjeh metode leži u tome što oduzima malo vremena, jača tijelo i objedinjuje nekoliko disciplina. Izvode se ukupno tri vježbe.

Advertisements

Prva vježba radi se na tlu i traje minutu. Pogled fokusiramo na pod, podlakticama se oslonimo o pod, držeći laktove u visini ramena. Tijelo je odignuto od poda i oslonjeno samo na vrhove nožnih prstiju.

Druga vježba radi se u sjedećem položaju. Noge odignemo i savijemo koljena, kao da smo u položaju lađe. Leđa ostaju potpuno ravna, a ruke su paralelne s podom i nogama.

Treća vježba vezana je za pilates. Sjedimo na podu, ispruženih nogu. Ruke ispružimo ispred tijela i kontrolirano dišući ih podižemo iznad glave. Nakon toga se vraćamo u početni položaj.

Ovim vježbama možemo dobiti ravan trbuh, ojačati i tonirati mišiće i dugoročno poboljšati zdravlje. I sve to u samo pet minuta dnevno, prenosi klix.ba.

Advertisements


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!