Studenti, znate li da konzumiranje ovih namirnica povećava anksioznost?

Evo liste namirnica koje trebaš izbjegavati, kako bi se smanjila ili spriječila anksioznost.


selective focus of sad woman in pajamas eating cake in bed alone
Ilustracija: Envato

Pogledajte spisak namirnica koje trebate izbjegavati, kako bi se smanjila ili spriječila anksioznost.

Kofein

Opšte je poznata činjenica da konzumacija prekomjerne količine kofeina, može izazvati promjene raspoloženja, depresiju, nemir i nedostatak sna. Zato ograničite unos kafe i napitaka sa kofeinom na dvije šolje dnevno.

Brza hrana – Junk food

Brza hrana poput hamburgera, pizze, pomfrita, čipsa, pita, peciva i hljeba će izazvati probleme sa probavom, osjećat ćete se teško, depresivno i tromo nakon konzumacije takve hrane, što takođe dovodi do anksioznosti, zato izbjegavajte brzu hranu, koja ne sadrži ništa nutritivno vrijedno, a puna je praznih kalorija.

Rafinisano ulje i nezdrave grickalice

Trans masnoće potiskuju protok krvi i mogu povećati nivo anksioznosti i depresije. Zato koristite kokosovo ili maslinovo ulje za pripremu namirnica za jelo i ne jedite grickalice poput čipsa, smokija, štapića, krekera koji su prepuni loših trans masti.

Šećer i slatkiši

Konzumiranje previše šećera i slatkiša, može prouzrokovati pad nivoa šećera u krvi, što može dovesti do napada panike i promjena raspoloženja, što dovodi do anksioznosti i depresije. Izbjegavajte šećer u kafi, čaju, slatkiše, kolače, torte, krofne, bombone, čokolade i slično. Odlučite se za zdrave varijante slatkiša bez šećera, jedite voće, orašaste polodove, suho voće, tamnu čokoladu, datule i slično, prenosi Ultra.

Gazirani sokovi

Gazirani sokovi nam daju lažni osjećaj energije i aktivnosti. Međutim, ovaj nalet energije prati pad energije. Zbog toga se možete osjećati umorno i depresivno. Puni su šećera, boja i konzervansa i loši su za jetru, kožu i probavu.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!