Finale takmičenja Student Strategic Competition završeno je u petak, 31.10.2014. godine. Timovi su branili svoje strategije pred stručnim žirijem koji su sačinjavali menadžeri kompanija, AS Group i ITC d.o.o. Zenica.

Finale takmičenja Student Strategic Competition završeno je u petak, 31.10.2014. godine. Timovi su branili svoje strategije pred stručnim žirijem koji su sačinjavali menadžeri kompanija, AS Group i ITC d.o.o. Zenica.

Studenti su radili na dva poslovna slučaja „Oaza i Esspreso u zajedničkom 4P“ i „Koncept prodaje poljoprivredne mehanizacije-problem naplate potraživanja“. Osam timova dobilo je priliku da javno prezentuje svoja rješenja te dobije povratne komentare od strane komisije i objektivnu ocjenu iz perspektive kompanije.

– Ovaj vid angažmana studenata treba postati praksa svih fakulteta iz razloga što doprinosi praktičnom usavršavanju studenata te temelji svoj rad na objektivnim principima tržišta. Takmičenje SSC je studentima pružilo priliku da pokažu svoje kompetencije, te kroz analizu tržišta i formulizaciju strategija dokažu da mogu svoje teoretsko znanje iskoristiti u praksi. Zadovoljstvo mi je zbog preduzeća koja su podržala ovo takmičenje, te uvidjela važnost praktičnog rada tokom obrazovanja. Planiramo naredne godine ovo takmičenje uzdignuti na veći nivo te uključiti sve Univerzitete u Bosni i Hercegovini i time stvoriti mrežu između domaćih kompanija i Ekonomskih fakulteta u Bosni i Hercegovini, izjavila je koordinatorica takmičenja Zerina Muco.

S obzirom na to da je svako preduzeće pripremilo novčane nagrade za pobjednike ova dva slučaja, tako je tim HM, koji su sačinjavali Denis Marjanović, Selma Husejnović i Ilma Husejnović, osvojio prvo mjesto za studiju slučaja AS Group, a tim Persistence čiji članovi su bili Đenar Terzić, Belma Krivić i Sanjin Mujčinović osvojio prvo mjesto za ITC d.o.o. Zenica.

Adis Hasaković, vlasnik PR agencije MCM, dodijelio je nagradu za najboljeg govornika, studentu Đenaru Terziću koji je tokom prezentacije dobio najviše bodova, saopštili su organizatori.

(STUDOMAT.ba)