Studenti master studija na odsjeku Menadžment preduzeća, u saradnji s predmetnim profesorom, doc. dr. Ovčina Veldinom, kreiraju marketing strategiju za kompaniju OVAKO, tržišnog lidera u proizvodnji mesnoprerađivačkih proizvoda.

Kompanija njeguje tradiciju od osamdesetih godina, ali na tržištu djeluje od 1999. godine, u sklopu AKOVA grupe.

Studenti su pokazali interesovanje da ulože maksimalan trud, kreativnost i kroz inovativan pristup ponude nešto drugačije. U tu svrhu, posjetili su kompaniju u Blažuju, razgovarali s marketing menadžerom kompanije, g. Biberović Nedžadom, koji im je pružio potrebne informacije i svoju profesionalnu pomoć.

Realizovana posjeta u svrhu kreiranja projekta je samo još jedna u nizu za studente pomenutog fakulteta. Na ovaj način pruža im se jedinstvena mogućnost povezivanja i stvaranja poslovnih veza te obogaćivanja vlastitih znanja i vještina primjerima iz prakse.

Ovim potezima, Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici je još jednom potvrdio svoj kvalitet tako što gradi budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude spremne prihvatiti tržišne izazove, navodi se u saopštenju s Ekonomskog fakulteta u Zenici.

(STUDOMAT.ba)

Prethodni članakUNSA: Dan otvorenih vrata Farmaceutskog fakulteta 2017.
Naredni članakMultitasking: Oprez – imate više štete nego koristi!

STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.