Šta jesti na pauzama od učenja?

 Šta jesti na pauzama od učenja?

Ovi međuobroci su zdravi i dat će vam dovoljno energije za učenje.

Posljednjih devet mjeseci radili ste i učili od kuće, a vaš radni sto se nalazi samo nekoliko metara od kuhinje. To može biti i blagoslov i prokletstvo.

Postoji mnoštvo zdravih međuobroka koje je lako napraviti usred radnog dana u kojem vam ne ostane mnogo vremena za kuhanje. Ovih pet međuobroka zadovoljit će vaše potrebe za hranom, ali će vam držat energiju tokom cijelog dana i biti ćete spremni da učite efikasno.

1. Kokice

Kokice su idealna užina, s obzirom na to da konzumiranjem nećete dobiti previše kalorija. Napravit ćete ih za nekoliko minuta, a za pripremu su vam potrebni kukuruz kokičar, malo ulja i soli. Postoje i verzije za mikrovalnu pećnicu koje se jednostavno pripremaju prema uputama na vrećici.

2. Mali zalogaji sira i šunke

Međuobrok od različitih vrsta sira i pureće šunke idealan je za dobijanje proteina, ali bez previše masnoća, što će vam pomoći da duže budete siti.

Ukoliko želite obilniji obrok, dodajte i jaja (kuhana), malo grožđa (ili grožđica ako nije sezona grožđa) ili manju narezanu jabuku ili krušku.

3. Tost

Ne možete se odlučiti jede li vam se nešto slano ili slatko? Na tost namažite maslac od kikirikija ili maslac od orašastih plodova ili sjemenki po izboru.

Ovi su maslaci puni zdravih masti, a sadrže i proteine ​​i vlakna koja će vas ispuniti energijom za cijeli radni dan.

4. Smoothie

Smoothie je jednostavan način za unos vitamina i minerala iz voća i povrća. U blender ubacite, na primjer, nekoliko šaka špinata i dvije šoljice smrznutih borovnica te malo bademovog mlijeka, a rezultat će biti ukusan i zdrav međuobrok. To može biti i banana, par smrznutih jagoda i obično mlijeko.

5. Čips od jabuke

Čips od jabuka pravi se od samo jednog sastojka – jabuka. Vlaknasto voće može postati hrskava grickalica. Čips od jabuke možete spojiti s grčkim jogurtom i dobiti potpuniji međuobrok.

Možda te i ovo zanima?