Šest namirnica za bolje raspoloženje

Ono što jedemo može odrediti kako se osjećamo. Kada smo gladni možemo biti nervozni i malaksali, ali hrana to veoma uspješno može promijeniti.

14.10.2017.
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Namirnice kojima se hranimo imaju veliki utjecaj na našu energiju tokom dana. Mozak reaguje na određene supstance koje unosimo u organizam i zbog toga hrana može da utječe i na to kako se osjećamo.

Ukoliko želite da se bolje osjećate i da budete raspoloženiji, potrebno je da konzumirate ove namirnice:

Crna čokolada

Neki ljudi se oraspolože već pri samoj pomisli ili samom pomenu riječi – čokolada. Osim toga što je čokolada zdrava u određenim količinama, crna čokolada pogotovo ima veoma pozitivno dejsto i na raspoloženje.

Crna čokolada se izdvaja po tome što sadrži visok nivo kakaa, zbog čega je veoma zdrava, a za bolje raspoloženje je dovoljno da pojedete nekoliko kockica. Za razliku od mliječnih čokolada, crna čokolada ima veću koncentraciju aktivnih sastojaka.

Paradajz

Paradajz je bogat antioksidansima koji čiste naš organizam, a bore se i protiv moždanih zapaljenja i depresije. Upravo je zato paradajz odličan za podizanje raspoloženja. Posebno je za dobro raspoloženje dobar čeri paradajz, minijaturna podvrsta ovog povrća koja ima još više antioksidansa, a u kombinaciji sa maslinovim uljem, koje pomaže u procesu apsorbcije ovog sastojka paradajza, bolje raspoloženje je zagarantovano.

Med

Poznato je da šećer daje energiju, ali isto tako i da nije baš dobar za naš organizam. Srećom, priroda je ponudila odličan način da unesemo nešto slatko što nam neće štetiti, nego čak i pomoći. Zahvaljujući medu, koji je sama srž energije, možemo smanjiti upale u tijelu, ali i smanjiti simptome depresije, odnosno popraviti raspoloženje.

Jaja

Sve se više govori o dobrom holesterolu koji se nalazi u jajima, a koji nije štetan za naš organizam. Osim toga, jaja sadrže i vitamin D, jodid, omega 3 masne kiseline, cink, a sve ovo pomaže da se raspoloženje podigne na viši nivo.

Zato je dobro dan započeti dobrim doručkom, koji sadrži bar dva jaja, spremljena na bilo koji način.

Blitva

Visok nivo magnezijuma i hranljivih materija koji se nalaze u blitvi čine ovo povrće veoma snažnim borcem protiv depresije. Kao i soja i špinat, i blitva ima moć da osvježi osjećanja i popravi raspoloženje.

Grčki jogurt

Grčki jogurt zahvaljujući proteinu i kalcijumu, od kojih se sastoji, veoma je dobar za barenje. Upravo manjak ovih sastojaka može da izazove razdražljivost, nervozu i depresiju. Posebno visok sadržaj proteina ima grčki jogurt, zbog čega i predstavlja bolji izvor ovog sastojka koji se efikasno bori protiv depresije.

(edukacija.rs)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.