Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održana je radionica o uvođenju benchmarking metodologije na univerzitete u Bosni i Hercegovini.


Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održana je radionica o uvođenju benchmarking metodologije na univerzitete u Bosni i Hercegovini.

– Benchmarking se smatra jednim od glavnih alata za poboljšanje kvalitete visokog obrazovanja. Tema današnje radionice je bila prezentacije benchmarking planova, odnosno pilot projekata svih naših visokoškolskih institucija u BiH. U sklopu radionice organizirani su različiti treninzi na kojima je osoblje sveučilišta iz BiH upoznato s principima i metodama benchmarkinga, rekla je za portal “Pogled.ba” tehnička koordinatorica na Tempus projektu i voditeljica Ureda za međunarodnu suradnju na Filozofskom fakultetu Ivana Zovko.

Nositelj projekta je Katoličko Sveučilište Leuven iz Belgije. Partneri iz EU-a su: Sveučilište Vigo iz Španjolske, Sveučilište Paderborn iz Njemačke i Srednje i istočnoeuropska mreža osiguranja kvalitete CEENQA Düsseldorf iz Njemačke. Jedan od partnera s područja jugoistočne Europe je Sveučilište u Mostaru.

U radu radionice učestvuju predstavnici visokoškolskih institucija iz BiH, ministarstava obrazovanja, predstavnici Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta te Agencije za osiguranje kvalitete i akreditaciju iz RS-a.

(pogled.ba)