Radionica o uvođenju benchmarking metodologije na univerzitete u BiH

Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održana je radionica o uvođenju benchmarking metodologije na univerzitete u Bosni i Hercegovini.

19.09.2014.
Foto: Pogled.ba
Foto: Pogled.ba

Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održana je radionica o uvođenju benchmarking metodologije na univerzitete u Bosni i Hercegovini.

– Benchmarking se smatra jednim od glavnih alata za poboljšanje kvalitete visokog obrazovanja. Tema današnje radionice je bila prezentacije benchmarking planova, odnosno pilot projekata svih naših visokoškolskih institucija u BiH. U sklopu radionice organizirani su različiti treninzi na kojima je osoblje sveučilišta iz BiH upoznato s principima i metodama benchmarkinga, rekla je za portal “Pogled.ba” tehnička koordinatorica na Tempus projektu i voditeljica Ureda za međunarodnu suradnju na Filozofskom fakultetu Ivana Zovko.

Nositelj projekta je Katoličko Sveučilište Leuven iz Belgije. Partneri iz EU-a su: Sveučilište Vigo iz Španjolske, Sveučilište Paderborn iz Njemačke i Srednje i istočnoeuropska mreža osiguranja kvalitete CEENQA Düsseldorf iz Njemačke. Jedan od partnera s područja jugoistočne Europe je Sveučilište u Mostaru.

U radu radionice učestvuju predstavnici visokoškolskih institucija iz BiH, ministarstava obrazovanja, predstavnici Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta te Agencije za osiguranje kvalitete i akreditaciju iz RS-a.

(pogled.ba)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.